Schoonmaken ECC sensor binnenverlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 10:31 #1075936
door V700 register
Schoonmaken ECC sensor binnenverlichting is gemaakt door V700 register
De vorige eigenaar heeft deze sensor dichtgerookt.... Gisteren ging het gaatje ineens sissen omdat het een beetje open ging.
Ik heb de binnenverlichting losgehaald en het slangetje schoongemaakt. Nu wil ik graag de sensor schoonmaken maar ik krijg hem niet zomaar uit het verlichtingspaneel. Ik wil de bole niet afbreken.
Iemand tips hoe ik dat zwarte sensor uit de unit kan halen?
Ik heb de binnenverlichting losgehaald en het slangetje schoongemaakt. Nu wil ik graag de sensor schoonmaken maar ik krijg hem niet zomaar uit het verlichtingspaneel. Ik wil de bole niet afbreken.
Iemand tips hoe ik dat zwarte sensor uit de unit kan halen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:11 #1245061
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch maar de gok gewaagd en
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2009 12:42 #1245093
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waar mee
heb je het schoon gemaakt die van mij moet ook maar eens schoon gemaakt worden denk ik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2009 14:16 #1245097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een beetje provisorisch. Het
Een beetje provisorisch. Het slangetje eraf gehaald en hierin met een uitgevouwen paperlip in geprikt en gedraaid, steeds de paperclip afvegen aan een stuk keukenrol. Dan het zwarte tutje op de sensor hetzelfde.
De sensor zelf met een klein stukje vochtig toiletpapier schoongemaakt, heel voorzichtig, deze was niet zo vies en meet temperatuur dus hoeft niet brandschoon te zijn lijkt me.
Het ging er bij mij om dat hij dus vol zat met teer..
De sensor zelf met een klein stukje vochtig toiletpapier schoongemaakt, heel voorzichtig, deze was niet zo vies en meet temperatuur dus hoeft niet brandschoon te zijn lijkt me.
Het ging er bij mij om dat hij dus vol zat met teer..
Moderators: Jerry Stam