Bevestigen parkeerkaart houder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe bevestig ik zo'n parkeerkaart houder in/op/aan de A-stijl ? Zou m graag op de A-stijl aan passagierskant willen hebben om mijn Umweltplaket mee voor het raam te houden. Heb die sticker al laten lamineren, dan kan ik m onder die houder schuiven als dat nodig is. Ga niet het hele jaar rondrijden met zo'n ding op mn ruit geplakt als ik hooguit 2 weken en een weekend in Duitsland rijdt. Tis geen kermisatractie....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je de bekleding eraf hebt kun je de parkeerkaartklem eenvoudig losklikken uit de A-stijl en aan de andere kant weer vastklikken. Ik heb hem ook een tijd rechts gehad omdat mijn navigatie links in de hoek zat.
Gelukkig is het nu warm, ik heb het 's winters gedaan (samen met de hemelbekleding) en dan vliegen de stukken afgebroken plastic in het rond; wat een fragiele rommel is dat.
succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Da's dan jammer voor je, want hij moet op de auto GEPLAKT zitten.Het is zo'n eenmaal-geplakt-niet-meer-in-een-stuk-te-verwijderen-sticker, met opzet.henk 940LPT schreef : Ga niet het hele jaar rondrijden met zo'n ding op mn ruit geplakt als ik hooguit 2 weken en een weekend in Duitsland rijdt. Tis geen kermisatractie....
Staat in de begeleidende brief, als het goed is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij vallen de boetes ook best mee. /edit: Zie net dat het 40 euro is. Valt toch een beetje tegen maar niet genoeg om op voorhand al een nieuwe sticker te bestellen./end edit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt inderdaad mee.Ik zal de brief die bij HH-ZB zat eens opzoeken (auto is niet meer te vinden bij RDW)Daar stond het duidelijk in.henk 940LPT schreef : /edit: Zie net dat het 40 euro is. Valt toch een beetje tegen maar niet genoeg om op voorhand al een nieuwe sticker te bestellen./end edit
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vraag het anders ter plekke even na. Zo'n sticker kost in Duitsland 5 euro, dus dat zijn de kosten niet. Ik rij er overigens het hele jaar mee. Niks mis mee.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Henk,henk 940LPT schreef : Vraag: Hoe krijg ik het paneel nu weer vast ? Op het metaal van de A-stijl zitten 2 clips, bestaande uit een metalen ringetje met sleufgat en 2 omgebogen lipjes. zie niet 1, 2, 3 hoe ik daar het paneel weer in kan krijgen.
Dat kun je beter anderom doen. De metalen klips op je A-stijlbekleding doen en dan vervolens weer in de A-stijlsleuf drukken.
Succes,
Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
succes!