Subwoofer inbouwen, waar laat ik die?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn vraag is dus, of het mogelijk is, die sub-woofer ergens te installeren, zodat ie niet los in de auto ligt, maar wel werkt uiteraard.
De opbergvakken achterin zijn geen optie omdat die, ten eerste al vol liggen (op te lossen), ik een rolhoes heb (kan eruit) en omdat de woofer 1 cm breder is, dan het vak (lastiger op te lossen).
Dat wat eigenlijk, op het schotje achter de middenarmsteun in de achterbank na, de enige plek die ik kon bedenken, maar als iemand nog een lumineus idee heeft, hoor ik het graag.
(Ik heb ECC en twee airbags, dus dat past ook niet.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Zelf vind ik de ruitme tussen de wielkast en de achterbank nogal 'nutteloos'. Wellicht kun je daar iets fabriceren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of inderdaad iets tussen de wielkasten tegen de achterbank aan (wat je met een stekkerverbinding vastzet) en makkelijk te vewijderen is als de bank een keer plat moet.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even wat gekke ideeën:
- In de rugleuning van de stoelen
- In de schopplaat boven de pedalen (die je door een steviger materiaal vervangt)
- Aan de zijkant van de middenconsole/radiovak, met de conus boven de relais dus
- Onder een zelfgemaakte of verstevigde rolhoes met hoedenplank
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze had ik dus nog niet bedacht en lijkt me een uitstekend idee, ter aanvang.Of het dat wordt weet ik niet.Ik wilde vandaag mijn versterker in de auto aansluiten, maar doordat er weer een 850-ert met radio bleef hangen (was wel gezellig, dat dan weer wel) is het er niet van gekomen.Mathy schreef :
- Onder een zelfgemaakte of verstevigde rolhoes met hoedenplank
Goed, een rolhoes met hoedenplank zoeken dus........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Direct vanaf de accu? En waar laat je de kabel de auto "binnenkomen"?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb twee maal een 6mm2 15A gezekerde plusdraad naar achteren lopen voor de beide sigarenaanstekers achterin, ik tak hem daar vanaf en de schakelpuls komt van de groen/rode van de antenne.Alwin Braam schreef : En waar haal je dan de stroom vandaan?
Direct vanaf de accu? En waar laat je de kabel de auto "binnenkomen"?