Zonneklep zonder spiegel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2009 11:49 #1074245
door V700 register
Zonneklep zonder spiegel? is gemaakt door V700 register
De twee zonnekleppen van mijn 940 (1998) hebben allebei een spiegeltje, maar zonder klep ervoor. Zo'n 'open' spiegel stoort behoorlijk tijdens het rijden; zonneklep hangt niet perfect stil uiteraard en dat geschommel wordt in de spiegel nog 's versterkt, daar word je gewoon schichtig van.
Voor de linker kant wil ik graag een zonneklep (beige) zonder spiegel. Bestaat dat voor de 940? Heb begrepen dat het voetje niet voor elk model hetzelfde is (940 vs 960?). Evt ruil zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Voor de passagierskant wil ik tzt een klep met afgedekte verlichte spiegel vinden, past beter bij het uitrustingsniveau van de auto, maar dat heeft geen haast.
groet,Sander
Voor de linker kant wil ik graag een zonneklep (beige) zonder spiegel. Bestaat dat voor de 940? Heb begrepen dat het voetje niet voor elk model hetzelfde is (940 vs 960?). Evt ruil zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Voor de passagierskant wil ik tzt een klep met afgedekte verlichte spiegel vinden, past beter bij het uitrustingsniveau van de auto, maar dat heeft geen haast.
groet,Sander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2009 11:58 #1237245
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Heb ik nog wel...
Hoi Sander,

ik heb nog wel een beige bestuurdersklep zonder spiegel liggen geloof ik.
Komt uit mijn 940 uit 1992.

GG,

ik heb nog wel een beige bestuurdersklep zonder spiegel liggen geloof ik.
Komt uit mijn 940 uit 1992.

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam