binnenverlichting werkt alleen bij openen bestuurdersportier?
- antoine kollee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2009 17:01 #1073383
door antoine kollee (GAST)
binnenverlichting werkt alleen bij openen bestuurdersportier? is gemaakt door antoine kollee (GAST)
De binnenverlichting van mijn 940 werkt alleen als ik het bestuurdersportier heb geopend of het alarm de-activeer. Bij het openen van 1 van de andere deuren gebeurt er niets, terwijl de rode lichten in deze deuren wel gewoon branden. Iemand enig idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2009 21:10 #1233172
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schakelaars
Kijk eens naar de schakelaars. Vaak is ofwel het rubber omhulsel kapot (corrosie), ofwel de aarde niet meer goed (via de bevestigingsschroefjes van de schakelaars, mogelijk ook gecorrodeerd), en anders is de schakelaar mogelijk kapot. Wellicht is de auto van een alleenstaande ouder geweest met kinderen, waardoor het bestuurdersportier nauwelijks ie gebruikt en het daarom dus nog doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2009 23:47 #1233350
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnenverlichting
Twannie , is het niet zo dat er knojes zitten in de deurstijlen waarmee je de deuren kan laten openstaan zonder dat de binnenverlichting blijft branden ?
Die knopjes kan je blokeren door ze een halve slag om te draaien (staat trouwens in de handleiding van de auto)
Die knopjes kan je blokeren door ze een halve slag om te draaien (staat trouwens in de handleiding van de auto)
- antoine kollee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2009 15:01 #1233391
door antoine kollee (GAST)
Beantwoord door antoine kollee (GAST) in topic Dank voor de tips. Ik heb de
Dank voor de tips. Ik heb de knopjes gecontroleerd op corrosie. Dat was niet het geval. Knopjes een halve slag draaien wist ik, is verder ook geen sprake van. Nog meer ideeen? Let wel: de rode lampjes in de deur doen het wel als de deur geopend wordt.....zou het iets met het alarm te maken kunnen hebben?
Moderators: Jerry Stam