verlichting achter de draaiknoppen van de verwarming
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2009 13:16 #1073290
door V700 register
verlichting achter de draaiknoppen van de verwarming is gemaakt door V700 register
Hallo, is er iemand die weet hoe ik eenvoudig de verlichting achter de draaiknoppen van de temperatuurregeling/blower weer kan laten branden.
Kan ik inderdaad met een mesje oid de knoppen eruitwippen en lampjes vervangen (welke..?) of moet het halve dashboard eruit...?
O ja, het gaat om onze nieuwe 960 estate uit 1995.
Alvast bedankt en vriendelijke groet Frank
Kan ik inderdaad met een mesje oid de knoppen eruitwippen en lampjes vervangen (welke..?) of moet het halve dashboard eruit...?
O ja, het gaat om onze nieuwe 960 estate uit 1995.
Alvast bedankt en vriendelijke groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2009 16:15 #1232583
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ECC?
Heb je ECC (clinmate control) in je 960?
In dat geval.....
Volgens mij ben je met een on-ge-airco-de eerder klaar, ik kan met het alleen niet meer herinneren van mijn sedan.
In dat geval.....
Ja.frank960 schreef : ...of moet het halve dashboard eruit...?
Volgens mij ben je met een on-ge-airco-de eerder klaar, ik kan met het alleen niet meer herinneren van mijn sedan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2009 22:04 #1232616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lastig
ik heb laatst de ECC unit uit mijn 960 nieuwe lampjes gegeven. <a href="/node/24029">Hier </a>een indruk van hoe het er toen uitzag. Niet helemaal eerlijk, het linkerdeel van het dashboard en de tellerbak liggen er ook uit. Bij mij moest het hout van het hele linkerdeel eraf. Onderaan beginnen: twee torxen bij de asbak weg, de middenconsole eruit (in ieder geval bij auomaat, handgeschakeld weet ik niet). Bij de radio (moet er natuurlij ook uit) zitten twee klemveren die je los moet halen en dan kan je met beleid het front van het dashboard eraf halen. De ECC unit zelf zit met 4 torxen vast en dan ben je waar je wezen wil. De lampjes zijn bij de dealer te "krijgen". Bij een goede electronica zaak veel goedkoper, maar dan moet je het voetje van de oude lampjes overzetten op de nieuwe.
succes!
succes!
Moderators: Jerry Stam