Zonnekleppen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 20:45 #1072804
door V700 register
Zonnekleppen is gemaakt door V700 register
Mijn vraag is heel simpel 
Bestaan de zonnekleppen in een 740 in zwarte uitvoering? Alsook de andere plastiekdelen zoals de behuizing van het interieurlicht en waar het schuifdakhendeltje zit?
Dat beige kleur past niet op de nieuwe witte bekleding vind ik persoonlijk.

Bestaan de zonnekleppen in een 740 in zwarte uitvoering? Alsook de andere plastiekdelen zoals de behuizing van het interieurlicht en waar het schuifdakhendeltje zit?
Dat beige kleur past niet op de nieuwe witte bekleding vind ik persoonlijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 22:17 #1229592
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, deels.
Ik heb twee zwarte kleppen, waarvan de bijrijdersklep met verlichte spiegel en een zwarte interieurlichtunit met vertraging.De kap van de spiegelbevestiging, heb ik nog niet kunnen vinden en is ook bij de delaer niet meer leverbaar.
Ze kwamen dacht ik uit een 960 type 1, weet niet meer welk jaar.
Ze kwamen dacht ik uit een 960 type 1, weet niet meer welk jaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 23:02 #1229598
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onwetend
Of er zwarte bestaan voor een 740 weet ik niet.
Maar wat ik wel weet is dat er verschil zit in de "voetjes" van zonnekleppen. Het voetje van een zonneklep uit 740 turbo 1987 past bv met geen mogelijkheid in de houder van een 740 Gl uit 1988. Aangezien dat voetje vast zit aan het interieur van de zonneklep is het zeker bij de zonnekleppen met verlichting een pittige opgave om dat over te zetten.
Als je dus zwarte zonnekleppen vind, let dan heel goed op of je e.e.a. wel kunt ombouwen of uitwisselen.
Succes,
Rudiger
Maar wat ik wel weet is dat er verschil zit in de "voetjes" van zonnekleppen. Het voetje van een zonneklep uit 740 turbo 1987 past bv met geen mogelijkheid in de houder van een 740 Gl uit 1988. Aangezien dat voetje vast zit aan het interieur van de zonneklep is het zeker bij de zonnekleppen met verlichting een pittige opgave om dat over te zetten.
Als je dus zwarte zonnekleppen vind, let dan heel goed op of je e.e.a. wel kunt ombouwen of uitwisselen.
Succes,
Rudiger
Moderators: Jerry Stam