kinderzitje past dat? ////// Ja dat past!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan dit zitje zonder meer in een standaard achterbank geplaatst worden?Of is hier een andere bank voor nodig?
Het is voor een estate van 1998.
Mvrg. Erik
Vandaag bij Hunterparts een kinderzitje gescoord, en zojuist gemonteerd(kinderspel) .
Alleen jammer dat het een beige uitvoering is ipv grijs.Misschien een keer met leerverf aan de gang,heeft iemand daar ervaring mee?
Groet Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staan voor de sedan en estate aparte nummers vermeld (en tevens een ander stoeltje)Ik kan me niet herinneren dat ik ooit gezien heb, dat de middenarmsteun met zitverhoger los kon uit de estate achterbank, maar ik kan me vergissen.
Uitwisselen van een sedan en estate middensteun kan zowiezo niet, maar dat had je al bedacht denk ik.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij de sloopactie van de blauwe 940 estate (modeljaar 1996) uit Margraten is de achterbank naar een andere persoon gegaan dan de armsteun met zitverhoger. De armsteun zonder zitverhoger, die de ontvanger van de armsteun met zitverhoger in z'n achterbank had, is toen naar de ontvanger van de achterbank gegaan.
Op de door Bas genoemde pagina in de accessoiresgids wordt overigens over een overtrek gesproken. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen sedan en estate. Of dat betekend dat de armsteun met zitverhoger voor de estate anders is dan die voor de sedan durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien is het verschil tussen de achterbank zo, dat je daarvoor een andere overtrek nodig hebt. Maar het zou, zoals Bas al aangeeft, ook kunnen betekenen dat de armsteun anders is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, dat was ik. Ik had een leren armsteun met vakje en deze heb ik omgeruild met de armsteun met zitverhoger. Het past perfect (hoog-hoog) en zelfs de grijze leren kleur kwam overeen. Wel weet je ineens bij het monteren van de armsteun met zitverhoger waar het setje tweede ontangpalletjes voor dient in de achterbank. Maar nogmaals: het zit goed!Mathy schreef : Hallo Erik, Bas, Volvisti
Bij de sloopactie van de blauwe 940 estate (modeljaar 1996) uit Margraten is de achterbank naar een andere persoon gegaan dan de armsteun met zitverhoger. De armsteun zonder zitverhoger, die de ontvanger van de armsteun met zitverhoger in z'n achterbank had, is toen naar de ontvanger van de achterbank gegaan.
Op de door Bas genoemde pagina in de accessoiresgids wordt overigens over een overtrek gesproken. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen sedan en estate. Of dat betekend dat de armsteun met zitverhoger voor de estate anders is dan die voor de sedan durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien is het verschil tussen de achterbank zo, dat je daarvoor een andere overtrek nodig hebt. Maar het zou, zoals Bas al aangeeft, ook kunnen betekenen dat de armsteun anders is.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of wachten op een grijze en dan de beige verkopen. Je hebt nu een kinderzitje, dus je kunt rustig afwachten tot een andere in de juiste kleur ergens opduikt.erik-69 schreef : Alleen jammer dat het een beige uitvoering is ipv grijs.Misschien een keer met leerverf aan de gang,heeft iemand daar ervaring mee?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Mathy,ben op zich al blij dat ik er èèn gevonden heb.Mathy schreef : Hallo Erik
Of wachten op een grijze en dan de beige verkopen. Je hebt nu een kinderzitje, dus je kunt rustig afwachten tot een andere in de juiste kleur ergens opduikt.erik-69 schreef : Alleen jammer dat het een beige uitvoering is ipv grijs.Misschien een keer met leerverf aan de gang,heeft iemand daar ervaring mee?
groetjes
Mathy
Heb deze gekocht bij Hunterparts,normaal verkoopt hij de zitjes alleen in combinatie met de hele set stoelen/bank.
Dit zitje komt uit een incomplete set daardoor kon ik het zitje los kopen!
Groet Erik
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Groetjes Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je voor de tip!bouke maas schreef : Rachel (mijn vriendin) heeft het (leren) interieur van de 164 met leerverf van HG behandeld. Het is erg mooi geworden.
Groetjes Bouke
Groet Erik