en toen ging het licht uit (ter hoogte van de pook)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, zoals hierboven al staat. De lampje(s?) van de pook en stoelverwarming zijn uit. Das vrij lastig in 't donker om uit PRND21 de juiste te kiezen.

Op gevoel gaat het redelijk, maar lampjes zijn leuk, dus wil de boel graag weer aan. Ik dus op goed geluk het paneeltje tussen handrem en pook (met dat glaasje erin en de stoelverwarmingknopjes erop) verwijderd. Nu zag ik onder dat paneeltje dat het lampje van de stoelverwarming (die algemene in dat zilveren buisje) kapot was. Die 2 rode van aan/uit werken nog wel. De rechter soms wat moeilijk, maar toch. Die van de pook kreeg ik niet gevonden. Het lijkt alsof het één grote kunststof unit is. Zie wel draadjes onder de pook verdwijnen, maar kan er niet bij of zo.
De vraag dus na dit verhaal; Hoe vervang ik t lampje van de pook?
b.v.d. weer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niels
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
/moderator Henk:Heb je draadje ook even omgehangen van "kletshoek" naar "interieur", dat leek me een betere categorie. /end moderator
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
alex
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mn broertje heeft zoiets in zijn 240 zitten, aangeschaft op de VKB voor een leuk prijsje. Werden we op de VKB, rondzeulend met die set, nog gevraagd wat hij ervoor betaald had. Bleek dat die persoon zijn set een paar weken daarvoor via internet verkocht had voor het dubbele

- V700 register
- Nieuw lid
-
nu maar hopen dat nordicar (ofzo) de deuren weer snel wil open gooein voor ons clubje!
Niels
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens de accessoirescatalogus waren de oppompbare schokdempers alleen bestemd voor de 700 serie. De knoppen met meter zaten overigens in een "eigen" paneeltje. En dus niet in het paneel waar 5 schakelaars in passen.henk 940LPT schreef : /edit
Het is trouwens volgens mij geen officiele 9 serie accessoire, hij is gemonteerd in een paneeltje voor 5 of 6 extra schakelaars (wel officieel 9 serie accessoire) waar weer afdekplaatjes (diezelfde als die links/rechts naast het stuur kunnen) in zitten. /end edit
groetjes
Mathy