klein geitje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2009 12:28 #1072068
door V700 register
klein geitje is gemaakt door V700 register
Bij mijn 940 1994 is het magneetje dat vast in de middelconsole hoort om de middenarmsteun te klemmen losgeschoten. Het schroefje heb ik nog. In the blind omhoog gaan schroeven achter de borstels van de handrem durf ik niet. Hoe krijg ik dat ding weer terug?
Groet en bedankt,
Groet en bedankt,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2009 12:42 #1225572
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even
Bij de handbak: Asbak verwijderen, klemmetje middenvak onder asbak verwijderen, 2x bout middenvak losmaken, handrem omhoog, middenvak om handrem/pook heen wegnemen. Denk om de draadjes+lampjes onder het middenvak tbv de stoelverwarming, die moet je even losmaken. Dan moet je er al beter bij kunnen. Lukt het dan nog niet, dan ook het middelste klepje onderin de arm steun open wippen en de schroeven daaronder ook losdraaien. Als het goed is kun je dan de hele middensteun wat naar achteren trekken en verwijderen.Succes !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2009 13:18 #1225576
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel! Geldt dit ook
Dank je wel! Geldt dit ook voor een automaat? En wat voor een schroeven zitten in het middenvak (zijn bij mij ontzettend vuil
)?
Groet en bvd,

Groet en bvd,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2009 13:22 #1225577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Torx
Torx, welke grootte weet ik zo niet. Bij een automaat zal het middenvak denk ik anders vastzetten aan de voorzijde (bij de handbak dus met een klemmetje onder de asbak). Wellicht zitten daar ook meer lampjes onder. Gewoon voorzichtig losmaken, niet te hard trekken en duwen.
Moderators: Jerry Stam