Vloermatten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet wel in goede ( of nieuw staat ) zijn. Of zouden deze matten ook los per stuk bij de Volvo dealer te verkrijgen zijn , i plaats van een compleet set. De rest van de matten, rechts en achterin zijn nog in bijna nieuwstaat.

.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
helaas zijn de vloermatten niet los verkrijgbaar. De slimmerikken dwingen je dus een hele set te kopen. Ik had hetzelfde, de mat bij de bestuurder was doorgesleten, de rest nog in prima staat. En een goede gebruikte beige velours mat is hetzelfde als de bekende speld in de hooiberg. Wil je er dus weer deftig bij rijden, dan vrees ik het ergste.
Verder alles goed ? En hoe is het met de kilometerstand, heb je de 600000 al bereikt? De mijne kruipt nu langzaam richting 200000. Net ingereden dus.
Groeten, Jan.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.matten-online.nl/ GRoet Rudiger
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind trouwens de tip van een engelse Volvo (sloper) een goede.
groet,
Mischa
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
De bijrijdersmat is een stuk langer dan de bestuurdersmat en kan dus in de weg zitten bij de pedalen en m.n. het gaspedaal.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat heb ik (ook) over het hoofd gezien.jsnijder schreef : Ik ben het niet eens met de vorige schrijvers over de engelse sloper.
De bijrijdersmat is een stuk langer dan de bestuurdersmat en kan dus in de weg zitten bij de pedalen en m.n. het gaspedaal.
Groeten, Jan.
groet,
Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bijlage IMG_0195.jpg niet gevonden
moet trouwens zeggen dat ik de rode matten niet vind misstaan in het verder nogal duistere interieur, ze matchen mooi met de gordelvangerdrukknoppen en de tellerwijzers (en de brandblusser)
groetjes alex