middenconsole uitbouwen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2009 21:36 #1071805
door V700 register
middenconsole uitbouwen is gemaakt door V700 register
Ik wil het voorste gedeelte van de vloerbedekking gaan vervangen. Wie weet hoe ik het beste en veiligste de middencosole kan uitbouwen? Is hier ergens een tekening van te krijgen via een VOLVO site?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2009 21:41 #1224087
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Proberen
Gewoon de tijd nemen en voorzichtig proberen. Ik dacht beginnen met het verwijderen van asbak. Dan het vakje daarboven en de sigarenaansteker. Met een schroevendraaier het plastic rondom de aansteker wegwippen. Dan de 2 schroeven links losmaken en het spul uitnemen. Dan denk ik ook nog het radiovak verwijderen. Dan de middenconsole losmaken, dan kun je het linker of rechter zijpaneel van de middenconsole losnemen. Wel vrij veel werk, met name die zijpanelen van de middenconsole zitten vervelend vast (je komt er moeilijk bij, het zijn per paneel toch een stuk boutverbindingen). Als het een beetje wil zou ik misschien eerst proberen de bekleding te vervangen zonder de panelen te verwijderen. De bekleding zit daar dacht ik niet zo strak onder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 02:11 #1224121
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vloerbedekking
Bij mijn 745 zit de vloerbedekking maar een stukje onder de zijpanelen van de middenconsole, dus vervangen is dan niet zo moeilijk. Ik weet niet hoe dat bij een 940 is want dat heb ik (nog) niet bekeken ik ben er wel benieuwd naar want aan de bestuurderskant heb ik 2 doorgesleten plekken dus die kant wil ik nog een keer vervangen.
mvg
Marcel
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 08:11 #1224125
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij
Bij mijn 940 ook. Ik denk dat je het bijna vanaf de buitenkant (deurkant) er wel onder kunt schuiven/vouwen.
Moderators: Jerry Stam