stoelverwarming
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 22:15 #1071728
door V700 register
stoelverwarming is gemaakt door V700 register
Mijn rechter stoelverwarming is defect (945 1994). Lampje op schakelaar brandt, stekker onderzijde stoel zit goed....rarara wat zou het probleem kunnen zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 22:20 #1223416
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er kunnen meerdere oorzaken
Er kunnen meerdere oorzaken zijn. De meest voor komende zijn;
Relais is stukVerwarmingsmatje is stuk
Het relais hoor je als het goed is klikken onder de stoel als je de schakelaar aan zet. Als je dat niet hoort, kun je proberen de relais van je bestuurdersstoel en de bijrijdersstoel om te wisselen. Als de bijrdijdersstoel het dan wel doet, dan is het relais de boosdoener. Als de bestuurdersstoels het wel doet en de bijrijdersstoel niet, dan is de kans redelijk groot dat het de verwarmingsmatjes zijn.
Ik zou als eerste het relais omwisselen. Is het makkelijkste om te proberen.
Groeten,
Richard
Relais is stukVerwarmingsmatje is stuk
Het relais hoor je als het goed is klikken onder de stoel als je de schakelaar aan zet. Als je dat niet hoort, kun je proberen de relais van je bestuurdersstoel en de bijrijdersstoel om te wisselen. Als de bijrdijdersstoel het dan wel doet, dan is het relais de boosdoener. Als de bestuurdersstoels het wel doet en de bijrijdersstoel niet, dan is de kans redelijk groot dat het de verwarmingsmatjes zijn.
Ik zou als eerste het relais omwisselen. Is het makkelijkste om te proberen.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2009 08:57 #1223440
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Relais
Relais zit onder het stoelframe, stoel op de hoogste stand en je kunt m zien zitten. ALS je een relais hebt, ik heb originele stoelverwarming zonder relais. Dan is de kans het grootst dat je matje kapot is. Wordt alleen de zitting of alleen de rugleuning warm ? Dan is het zeker een matje. Wordt er niets warm dan ligt het hoogstwaarschijnlijk ergens anders. Zoeken met het vak linksboven kun je ook nog proberen om hier meer over aan de weet te komen. Elk jaar rond deze tijd zijn daar draadjes over geweest, onderhand zou er redelijk veel te vinden moeten zijn.
Moderators: Jerry Stam