V90/965-II: "traploos" in hoogte verstelbaar stuur

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 15:37 #1071704 door V700 register
Beste mensen,
Laat ik beginnen met de beste wensen voor 2009.
Het lijkt een luxe-probleem maar mijn verstelbare stuur lijkt minder verstelbaar dan ik wens. Het is óf op schoot, óf in het midden, óf voor de klokkenwinkel. Nu overdrijf ik ietsje maar waar ik naar toe wil is de vraag of dit normaal is. Hoort het meer traploos te zijn?
gr Martijn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 17:04 #1223376 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Behoorlijk getrapt inderdaad
Hoi Martijn,
Laat ik ook beginnen met alle goeds aan iedereen te wensen voor dit nieuwe jaar. Ik hoop dat ik jouw kilometerprijs van het vorig jaar behoorlijk ga naderen. Vorig jaar is bij ons de post onderhoud net iets hoger uitgevallen  dan bij jou!
De sturuverstelling zoals jij die beschrijft klopt. Er zijn drie standen, waarvan alleen de middelste eigenlijk voldoet. Het is een prachtig verkooppraatje, maar je hebt er net zoveel aan als de in hoogte verstelbare koplampen in combinatie met de nivomats achter!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 18:35 #1223388 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic optie

budo schreef : Het is een prachtig verkooppraatje, maar je hebt er net zoveel aan als de in hoogte verstelbare koplampen in combinatie met de nivomats achter!

waar ik bij nader inzien toch wat aan heb (althans mijn tegenliggers) gezien het feit dat ik met de achterkant op de grond de straat uit slinger de eerste paarhonderd meter ;-)

Dank voor je reactie. Ik laat het stuur voor wat het is. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 19:43 #1223395 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tandje lager

mbroeren schreef : waar ik bij nader inzien toch wat aan heb (althans mijn tegenliggers) gezien het feit dat ik met de achterkant op de grond de straat uit slinger de eerste paarhonderd meter ;-)

Maar alleen als je m handmatig een tandje lager zet voor die paar honder meter (of m standaard wat lager hebt staan).

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC