Hoofdsteun te laag: zijn er langere?
- V700 register
- Nieuw lid
-
De pennen zijn te kort, verder uittrekken lukt helaas niet want dan zijn ze los van de stoel...
Zijn er (aftermarket) hoofdsteunen met langere pennen? Of passen ze van een ander merk/model?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dit is geen geintje, als antislip-instructeur zie ik 75% van de bestuurders onjuist zitten.. Laat maar eens zien....... als je durft!
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Frans
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Klopt. Of het stof van je zitting echter aangepast moet zijn/worden als je van een dik naar een dun zitkussen gaat of v.v. durf ik niet te zeggen.FransS schreef : Of dit ook geldt voor de 740 weet ik niet, maar in de 940 zijn twee verschillende diktes van het zitvlak mogelijk, geloof ik.
Daarnaast kun je vanaf (als ik me niet vergis) modeljaar 1991 de veren van de zitting 1,5 centimeter lager in het frame hangen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vertel mij watedebree schreef : .............maar laat eens een foto maken van hoe je in de auto zit, kan ik je vertellen of het aan de stoel of wellicht aan je zithouding ligt..
dit is geen geintje, als antislip-instructeur zie ik 75% van de bestuurders onjuist zitten.. Laat maar eens zien....... als je durft!
Met mijn lengte lukt goed zitten niet zonder met m'n hoofd tegen het schuifdak te zitten.Maar ook als ik in "rally coureurs houding" zit komt de hoofdsteun net tot aan de onderkant van m'n hoofd.
Voor m'n werk rij ik in een Renault Kangoo; daar kan de hoofdsteun netjes op hoogte.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-