Hoe haal je rooklucht uit een auto?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stel, er is 17 jaar lang gerookt in een auto.
Zijn er manieren (behalve het vervangen van het complete interieur) om de lucht er uit te krijgen?
Het aanschaffeen van een ruikertje bij Halfords had ik zelf al bedacht, maar er schijnen professionelere manieren te zijn.
Wie heeft tips?
Groet,
Joost

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
de vieste lucht in auto dat roken, samen met natte hond
ik zou zeggen ozon reinigen bij den poetsert.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan ruikt ie weer als nieuw.
Volgens mij doet Dokter Vinyl dit ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik geniet nog altijd van mijn eigen cigaren in combinatie met de bruine hemel! Geeft mij het gevoel dat ik in een oude kroeg rondrij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bel de gast die in deze pagina vermeld staat even: <a href="/node/4110">Interieurbekleder aangeboden in Brabant.</a>JJager schreef : Het aanschaffeen van een ruikertje bij Halfords had ik zelf al bedacht, maar er schijnen professionelere manieren te zijn.
Hij heeft het al eerder genoemde instrumentje, om je auto weer op te frissen.Bel hem even, doe hem van mij de groeten (zeg dat je van de vereniging bent, zou wel eens kunnen schelen) en maak een afspraak voor zaterdag 15 november. Hij zit in Gemonde, tussen Den Bosch en Eindhoven.Als je nog meer interieurklussen hebt (tapijt, hemel, stoelen), vraag er bij hem eens naar, hij is zeer schappelijk.
Waarom dan? Dan hoef ik jouw inschrijving niet weg te poetsen en kom je gewoon effe een bakkie doen op de sleuteldag.(ps: wel effe om de hoek parkeren, met je eend, beamer of golfkar.....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zet mij er maar bij, Bas. Maar...ik kom zeker <u>niet</u> met een eend, beamer of golfkarBaseman schreef : (ps: wel effe om de hoek parkeren, met je eend, beamer of golfkar.....
Ik ben vandaag, in mijn zoektocht naar een leuke tijdelijke auto, tegen het snoepje van de maand aangelopen.
Een snoepje waarvan de type-aanduiding begint met een '7'. Van de 1e eigenaresse, met een mooi afgestempeld onderhoudsboekje.
Het is zelfs zo'n snoepje dat ik bang ben dat het geen tijdelijke auto zal zijn. Maar het snoepje stinkt wel naar rook...vandaar.
Waarom ik niet meer vertel? Ik wacht even totdat ik zaterdag het robijntje heb opgepoetst en zet dan wat foto's op dit forum.
Om de hoek parkeren is er dus niet bij...ik sta vooraan met mijn trouvaille! Dan weet je ook meteen dat het geen '7' van BMW is
Groet en tot 15 november, en ik kijk vooruit naar de eerstvolgende taxatiedag in 2009 (moet nog wel wat prutsen voor de hoofdprijs )
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben wel benieuwd naar je nieuwe 740!
Groet,
Paul
- phil nijhuis (GAST)
- Nieuw lid
-
Azijn neemt namelijk alle geurtjes op. het stinkt ook wel even maar werkt wel.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien is azijnreiniger dan een beter idee. Die stinkt ook iets, maar is waarschijnlijk al verdund.
Groetjes
Mathy