Loshalen van zitting en rugleuning voorstoelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2008 23:20 #1070260
door V700 register
Loshalen van zitting en rugleuning voorstoelen is gemaakt door V700 register
Volvotics,
Vandaag heb ik de rugleuning en zitting los gehaald van een Engelse bijrijdersstoel zonder hoogte verstelling. De zitting en rugleuning moeten gemonteerd gaan worden op de in hoogte verstelbare onderkant van de huidige (versleten) bestuurdersstoel.
Om de veren onder de zitting los te maken heb ik een eenvoudig hulpmiddel gemaakt van een stuk bezemsteel en twee meter elektra montage draad. Hiermee kunnen in een paar minuten met twee personen de veren gedemonteerd en (naar ik hoop) gemonteerd worden.
Als er interesse is maak ik een korte handleiding voor zowel het maken van het hulpstuk als het gebruik er van.
Ik hoor het wel
Bert
Vandaag heb ik de rugleuning en zitting los gehaald van een Engelse bijrijdersstoel zonder hoogte verstelling. De zitting en rugleuning moeten gemonteerd gaan worden op de in hoogte verstelbare onderkant van de huidige (versleten) bestuurdersstoel.
Om de veren onder de zitting los te maken heb ik een eenvoudig hulpmiddel gemaakt van een stuk bezemsteel en twee meter elektra montage draad. Hiermee kunnen in een paar minuten met twee personen de veren gedemonteerd en (naar ik hoop) gemonteerd worden.
Als er interesse is maak ik een korte handleiding voor zowel het maken van het hulpstuk als het gebruik er van.
Ik hoor het wel
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2008 23:28 #1214192
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou graag.
Ik heb hetzelfde gedaan, ik heb nu twee in hoogte verstelbare voorstoelen, maar heb niets gemist, qua tools.
Ik ben dus erg benieuwd naar wat je precies gemaakt hebt en vooral wat het nut is.
Ik ben dus erg benieuwd naar wat je precies gemaakt hebt en vooral wat het nut is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2008 23:39 #1214194
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welkom
Hallo Bert
Handleidingen zijn altijd welkom. Vooral als er duidelijke foto's bij zitten.
Groetjes
Mathy
Handleidingen zijn altijd welkom. Vooral als er duidelijke foto's bij zitten.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam