Gezocht: Montageset voor 6CD wisselaar in 944 ('96 -) / 964 / S90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2008 14:34 #1213380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bangarage
Inmiddels contact gehad met Bangarage. Zij hadden ze niet liggen en konden ze ook niet bij de importeur bestellen. Maar ze dachten misschien ergens in het land nog eentje te kunnen vinden en ze gaan ernaar op zoek. Ik hoor binnenkort meer en houd jullie op de hoogte !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2008 12:35 #1213906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ban garage II
Vanochtend ben ik gebeld door Ban Garage (Mijdrecht): Ze hebben een set kunnen vinden en ze gaan m voor mij opsturen. Factuur zit er bij. Erg blij mee :)Marco, David (koiter) en Steven, bedankt voor jullie tips ! Via jullie ben ik bij Ban Garage uitgekomen.Hierbij wil ik dus ook graag een lans breken voor Ban Garage. Waar mijn eigen dealer het af liet weten met "niet te bestellen" zijn zij voor mij (een klant die ze vast nooit aan de deur krijgen) op zoek gegaan naar beugel/set van nog geen 10 euro excl. BTW. Ze versturen de set ook nog (kosten voor mij) en met een factuur voor betaling achteraf. Toen ik degene aan de telefoon met deze service complimenteerde (zo zou je het van Volvo verwachten maar krijg je het niet altijd) volgde een bescheiden "dit is ons werk". Mijn ervaringen hebben betrekking op de vestiging in Mijdrecht, ze hebben ook nog een vestiging in Amstelveen (geen contact mee gehad). Het lijkt me dat die 2 vestigingen niet veel van elkaar verschillen in klantvriendelijkheid/kwaliteit. Zie ook <a href=" www.bangarage.nl/ "> www.bangarage.nl .Ze hebben op mij in ieder geval een heel goede indruk gemaakt !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2008 13:16 #1213912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bangarage
Bangarage Mijdrecht is inderdaad erg goed! Ik heb daar ook wat onderdeeltjes besteld voor mijn Pierburg carburateur. Ze weten ook aardig wat van oudere Volvo's. Zeker een aanrader (over de vestiging in Amstelveen zijn sommige iets minder positief, maar dat ging voornamelijk over het informeren/proefrijden/kopen van een auto).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2008 13:56 #1213915 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik ook beamen. Mijn V40
Kan ik ook beamen. Mijn V40 ('00) heb ik daar gekocht en altijd in onderhoud gehad. Erg service gericht altijd. Vroeger heten ze anders, maar ik kan er even niet opkomen hoe. Dáár haalde ik in ieder geval altijd de onderdelen voor mijn 480 indertijd. Daar namen ze ook altijd de tijd voor. Lieten zien hoe dingen moesten gebeuren etc. Hm, de naam Van der Helm Volvo schiet mij plots te binnen, kan zijn dat ze vroeger onder die naam bekend stonden....
Groeten,
Richard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC