Waar muntje te zoeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 10:02 #1069981
door V700 register
Waar muntje te zoeken? is gemaakt door V700 register
Mijn zoontje van 3 heeft het winkelwagenmuntje in de luchtinlaten bovenop het dashbord van mijn 940 gegooid.
Ik hoor het muntje schuiven maar vraag mij af waar ik het er het beste uit kan halen?
iemand een idee?
Ik hoor het muntje schuiven maar vraag mij af waar ik het er het beste uit kan halen?
iemand een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 10:34 #1212709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo'n tandarts-ding met
Zo'n tandarts-ding met spiegeltje aanschaffen samen met een flexibel ding met grijp-tangetje en dan gewoon van bovenaf even opzoeken.Kost best wel even een paar vloekjes, denk ik.
Ik ben zelf al eens een losse GPS-ontvanger kwijt geraakt in een Mercedes Sprinter, waarvan ik dacht, ik leg dat dingetje even in een dashboard-vakje. Bleek dat vakje een luchtrooster te zijn, waar een andere chauffeur het rooster uitgehaald had. Gleed mijn GPS-ontvanger direct het hoekje om in die luchtslang en verdween achter in het dashboard.Oplossing : gewoon de Wegenwacht gebeld en die heeft hem gewoon met een spiegeldingetje en tangdingetje eruit gevist.
Ik ben zelf al eens een losse GPS-ontvanger kwijt geraakt in een Mercedes Sprinter, waarvan ik dacht, ik leg dat dingetje even in een dashboard-vakje. Bleek dat vakje een luchtrooster te zijn, waar een andere chauffeur het rooster uitgehaald had. Gleed mijn GPS-ontvanger direct het hoekje om in die luchtslang en verdween achter in het dashboard.Oplossing : gewoon de Wegenwacht gebeld en die heeft hem gewoon met een spiegeldingetje en tangdingetje eruit gevist.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 17:55 #1212722
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic magneet aan touwtje ?
Wat je ook kunt proberen is een magneet aan een touwtje (of iets wat iets minder buigzaam is) te laten zakken. Om meer ruimte te maken kun je eventueel het rooster verwijderen.Nu heb ik er zelf verder geen ervaring mee, maar hier en daar wel wat meegelezen. Als je delen van het ventilatiesysteem open zou willen maken dan is dat een flinke klus. Dit geld nog meer voor het verwijderen van het hele bovendeel van het dashboard omdat daar ook de kabelboom aan zit (aan onderzijde).
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2008 00:21 #1212759
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic Je kan die roosters er uit
Je kan die roosters er uit halen. de buizen zelf kan je niet los maken (mij is het toch niet gelukt) , maar eens de roosters er uit zijn, is het iets makkelijker om met een tangetje of iets dergelijks de munten er uit te halen.
Veel succes!!
Veel succes!!
Moderators: Jerry Stam