Het lekt rechtsboven na nieuwe ruit nog steeds 960 ""OPGELOST''

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2008 19:02 #1065988 door V700 register
HAllo,
Ik heb zojuist al een forum gestart met de natte vloer dus er kan eventueel een link liggen.
Ik heb recent een nieuwe voorruit laten plaatsen vanwege ruitschade en een lekkende hoek (passsagierszijde). Nu is de ruit vervangen (Carglass, jaja) maar het begint na een regenbui weer te druppen. Ik ga ervan uit dat er met het plaatsen van een ruit weinig mis kan gaan maar ik baal er wel weer van en mijn vrouw begint nog harder te balen...Waar zou ik het probleem kunnen zoeken? Deze versie is voorzien van een elctr. schuif/kant. dak. Oja, en ook nog voorzien van 2 alarm sensoren in beide hoeken. Ik mocht van de heren Carglas niet meekijken dus ik heb ook geen idee hoe deze verwerkt zijn.
Bedankt maar weer.
Groet,
Rik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 20:19 #1205886 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 8 stappen plan
Hallo Rik
  1. Zoek een vrijwilliger (m/v).
  2. Zoek de tuinslang of bij gebrek daaraan, de gieter.
  3. Zorg ervoor dat er water uit de slang of gieter komt.
  4. Druk slang of gieter in de handen van de vrijwilliger.
  5. Instrueer de vrijwilliger om de waterstraal(tjes) op of in de buurt van de voorruit cq het dakraam terecht te laten komen.
  6. Vertel erbij dat hij of zij moet wachten tot je punt 7 hieronder zelf hebt uitgevoerd.
  7. Ga zelf in de auto zitten.
  8. Kijk, terwijl de vrijwilliger de instructie uit punt 5 hierboven opvolgd, waar het water naar binnen komt.

Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 22:56 #1205912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Perslucht
Ik zet deze in mijn favourieten! Ik blaas eerst die gaatjes door (schuifdakversie) met perslucht. Je hoort nog van mij!
Gegroet,
Rik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2009 18:55 #1256549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost
Vandaag toch maar naar de dealer gegaan aangezien het een aardig waterballet begon te worden en het met bakken naar binnen kwam zetten.
Oorzaak was een losse glasplaat van het schuifdak. Deze is weer vastgekit met een nieuwe rubberen rand en ''snor''. Een nieuw frame zou trouwens € 704 ex alles gekost hebben. Als dat nodig was dan had ik de zaak mooi dichtgekit!
Gegroet,
Rik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2009 20:29 #1256569 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pechauto
Dag Rik,
je hebt niet echt mazzel met je 960 zeg, en het is zo'n mooie bak.Ik hoop oprecht dat je nu alle ellende wel een beetje gehad hebt en gewoon kan gaan genieten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2009 23:14 #1256592 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou,
Eerlijk gezegd stijgt de waardering weer na een flinke daling. Maar dat heeft wel een tijd geduurd. Ik zie het maar als pech/ouderdom/achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar(s). Het is een hele tijd rustig geweest maar dit probleem speelde al van het begin af aan. Het zat er aan te komen...We blijven lachen.
Is jouw Turbo weer in orde of rij je nog steeds met die 101 pk rond na de rollerbanktest?
Gegroet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2009 01:39 #1256704 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komt goed

Vliegende Hollander schreef : Is jouw Turbo weer in orde of rij je nog steeds met die 101 pk rond na de rollerbanktest? Gegroet

Ha... daar wordt aan gewerkt, zie <a href="/node/28784" target="_blank">Hier</a> en <a href="/node/29131" target="_blank">Hier</a>, volgende week gaat de turbo en het nieuwe spruitstuk er op, tesamen met een koelwater en automaatbakolie flush. Ben dan toch bezig en heb hier 2 dagen voor uitgetrokken. Er moet n.l. ook een stukje tussen mijn downpipe gelast worden daar deze net  tegen de bodem aankomt. In het lange schuine stuk dus. Verder paste deze JT perfect en het klinkt prachtig (net niet Sjonnie), ik ga er nog wel foto's van maken.Hoop voor jou dat "het grote genieten" nu kan beginnen

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC