OPGELOST: V90 Achterbank 2/3 wil niet omhoog door blokkerende middengordel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voordat ik de boel ga loshalen: heeft iemand dit wel eens bij de hand gehad of is er een gouden tip die veel tijd en moeite bespaart?
Hartelijke groet,
Martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou het zoiets kunnen zijn wellicht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
er heeft lange tijd een kinderzitje (vast) ingezeten (Römer King) dus de gordel is lange tijd uitgerold geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kon op de gordel niet vinden waar het stopje had moeten zitten maar ik vraag me nu dus af of je die dingen los kan kopen.
Groet!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb wel even voor je gemeten: het stopje voor de gesp zit op 26 cm van de onderkant van de gordel 9dus waar hij aan de beugel genaaid zit, helemaal tegen de bodemisolatie). Het stopje tegen het inrollen van de gordel zit op 79,5 cm van de beugel, op dezelfde manier gemeten. beide maten zojuist genomen van de 960 van moeders, dus een 1996 exemplaar. Volgens mij is dat dezelfde achterbank als de jouwe, met soft-lederen bekleding.
- V700 register
- Nieuw lid
-
hé bedankt!Willem van Strik lidnr 328 schreef : Het stopje lijkt op ene kleinere variant van het stopje voor de gesp, lager op de gordel. Los kopen, dat zal je de dealer moeten vragen.
Ik heb wel even voor je gemeten: het stopje voor de gesp zit op 26 cm van de onderkant van de gordel 9dus waar hij aan de beugel genaaid zit, helemaal tegen de bodemisolatie). Het stopje tegen het inrollen van de gordel zit op 79,5 cm van de beugel, op dezelfde manier gemeten. beide maten zojuist genomen van de 960 van moeders, dus een 1996 exemplaar. Volgens mij is dat dezelfde achterbank als de jouwe, met soft-lederen bekleding.