Verwijderen bekleding linkerwielkast(estate) in de kofferruimte?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 13:38 #1065673 door V700 register
Weet iemand hoe ik de bekleding van de linkerwielkast (estate) in de kofferruimte kan verwijderen want daar schijnt de antenneversterker van de ruitantenne achter te zitten?
mvg
Marcel 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 14:13 #1203453 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uit het hoofd
Hallo Marcel
Die moet daar inderdaad zitten.
Even uit het hoofd:
Het afdekplaatje voor de linker achterlichtunit moet eraf.
Dan de bekleding van de D-stijl. Pas op, want de pinnen van dit bekledingsdeel breken waarschijnlijk al af terwijl ik dit typ.
Volgens mij moet ook de aluminiumstrip (iedere estate heeft er een, je ziet hem zitten als de achterklep open is) eraf.
De afdekking van het linker vakje hoeft er misschien niet uit, dat weet ik even niet meer.
De bekleding van de C-stijl moet je misschien ook even (iets?) losmaken.
Dan kun je de linker zijwandbekleding losmaken. Begin bij de achterlichtunit. Volgens mij moet ie eerst iets omhoog, omdat het oogje in de laadvloer in de weg zit. Daarna trek je hem voorzichtig maar met iets kracht naar het midden. De bekleding zit overal met witte pluggen/clips vast. Die krijg je ook bij de dealer (er sneuvelt er nog wel eens een). Er zitten er vier onder de rand bij het raam. Hou wel in de gaten, dat ze nogwel eens willen verschuiven als je het paneel er weer in wilt stoppen.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2008 15:52 #1204812 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slechte radio ontvangst
De reden voor de vraag was een slechte radio ontvangst en tijdens de cosmeticadag kwam ik er achter (bedankt Tom) dat de raamantenne niet was aangesloten. Bekleding verwijderd wat blijkt er was geen antenneversterker maar wel een raamantenne . Dus maar naar Volvodealer Furness in Hengelo gereden en daar vonden ze na enig zoeken een antenneversterker (€80 inclusief 20% korting). Deze geinstaleerd(alle aansluitingen ingespoten met contactspray) en geprobeerd maar met de automatische zoekfunctie ben ik er nog niet erg van onder de indruk, straks op weg naar het werk maar weer proberen. Anders maar een keer de radio eruithalen en kijken of daar de antenne goed zit aangesloten.
Mathy bedankt voor de handleiding, zo stond het ook op de handleiding die bij de versterker zit.
mvg
Marcel 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2008 16:50 #1204820 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oowwwwwwww
Hallo Marcel

Jachtgroen schreef : ... de handleiding die bij de versterker zit.

Is dat een originele inbouwhandleiding van Volvo? Zou je me die willen verkopen, kopieren of scannen? Ik spaar namelijk inbouwhandleidingen van accessoires van onze 700/90(0) serie. Eigenlijk vooral in PDF, maar ik ben zo'n pietje precies die dan ook alle bladzijdes recht gescand wil hebben en alle tekst en plaatjes liefst in originele kwaliteit. Vandaar mijn vraag naar het origineel.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2008 03:18 #1204863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je mag hem hebben
We zien elkaar vast nog wel eens op een sleuteldag, heb je meer haast stuur me maar een pb met je adres dan stuur ik de handleiding naar je toe.
mvg
Marcel 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC