lekkage !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2008 20:56 #1064625 door V700 register
lekkage ! is gemaakt door V700 register
Geachte medeleden,
Tot mijn niet geringe verbazing heden geconstateerd dat er een plasje water onder de achterbank van mijn '96-er 960 lag. Dit is gebeurd na of tijdens een bezoek aan een wasstraat. Het ligt aan de linkerzijde (rechts blijft droog), en verzamelt zich onder de bank in de plastic doppen die daar in de vloer zitten. Ik ben er zeker van dat het toen gebeurd moet zijn, het was nl. droog (gecontroleerd!). Ik verdenk de afwatering van het schuifdak, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Ik neem aan dat de afwatering via slangen die langs de c-stijlen liggen verloopt, maar weten doe ik dat niet. Wie helpt me verder? Een exploded view van dat gedeelte kan wonderen doen, maar die heb ik niet. Gaarne uw reacties en suggesties!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 04:06 #1196703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic water
Ha Tom,
Ik had/heb een water probleem links- en rechtsvoor in de voetenruimte, rechts is opgelost en links misschien ik wacht nu op een regenbui. Maar wat je zou kunnen doen(zo ben ik er rechts achtergekomen,links bleef droog) is de tuinslang op je auto zetten terwijl jij in de auto kijkt of je ergens water ziet. Blijft het in je kofferbak wel droog? Ik zou ook eens kijken bij het reservewiel dat is tenslotte de laagste plek en voel ook eens op de bekleding voor de achterbank of het daar droog is .
Ik weet uit ervaring hoe vervelend dit soort wateroverlast in de auto is dus ik wens je veel succes.
mvg
Marcel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC