Tornador, heeft iemand zo'n ding?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 11:28 #1064584
door V700 register
Tornador, heeft iemand zo'n ding? is gemaakt door V700 register
Ik was onlangs op de Metavakbeurs omdat we VIP-kaarten hadden en er was gratis eten en drinken dus.. Op die beurs zagen wij her en der een soort van verfsluit met een toeter.Met de vraag hoeveel dB uit die toeter kwam was en een verkoper zo vriendelijk om er een verhaal bij af te steken. Het bleek een interieurreiniger op perslucht. Maar hij had geen compressor om een live demo te geven.
Dus hebben we hem thuis maar tevoorschijn gegoogeld.
Het ziet er veelbelovend uit moet ik zeggen.
Kent of heeft iemand zo'n ding?
Groet,
Jan zelf
<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/PL65jjfH4Xc&hl=en ">
Dus hebben we hem thuis maar tevoorschijn gegoogeld.
Het ziet er veelbelovend uit moet ik zeggen.
Kent of heeft iemand zo'n ding?
Groet,
Jan zelf
<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/PL65jjfH4Xc&hl=en ">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 11:53 #1196388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic airbrush op perslucht
een soort van airbrush met schoonmaakmiddel op perslucht?
Tiens... het zou wat kunnen zijn..
De vraag is alleen, haalt het echt meer er af dan een een doekje of een spons?
ook voor wielen!
Tiens... het zou wat kunnen zijn..
De vraag is alleen, haalt het echt meer er af dan een een doekje of een spons?
ook voor wielen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 12:16 #1196390
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Planten spuit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 22:30 #1196454
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic homeshopping gereedschap
Hallo jan
ziet er wel leuk uit zo ,n Tornador...maar ik denk dat een doekje met een sopje net zo goed schoonmaakt.En op de plaatsen waar je met een doekje niet goed bij kan is het handig.Het nadeel is dan denk ik dat je er dan ook niet goed bij kan om het overtollige vocht te verwijderen.Je blaast dan ergens vocht heen en kan het niet drogen.
Het doet me denken aan een Tel sell product.... ziet er enorm spannend uit maar valt in de praktijk tegen.Anders had iedereen wel zo .n ding.

En denk niet dat ik niet van schoonmaken hou,ik heb een grote doos vol poetsmiddeltjes,spuitbusjes etc. om mijn 740 sedan te verwennen.

groeten
peter
ziet er wel leuk uit zo ,n Tornador...maar ik denk dat een doekje met een sopje net zo goed schoonmaakt.En op de plaatsen waar je met een doekje niet goed bij kan is het handig.Het nadeel is dan denk ik dat je er dan ook niet goed bij kan om het overtollige vocht te verwijderen.Je blaast dan ergens vocht heen en kan het niet drogen.
Het doet me denken aan een Tel sell product.... ziet er enorm spannend uit maar valt in de praktijk tegen.Anders had iedereen wel zo .n ding.

En denk niet dat ik niet van schoonmaken hou,ik heb een grote doos vol poetsmiddeltjes,spuitbusjes etc. om mijn 740 sedan te verwennen.

groeten
peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 22:33 #1196456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic doos
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 22:40 #1196459
door V700 register
Li. spatbord en een zeer dof open dakje knapten er flink van op.Nu wacht ik op een paar zonnige warme dagen zodat ik al het plaatwerk kan laten schitteren.
Groeten
peter
Beantwoord door V700 register in topic poetsdoos
Nee de doos niet maar de inhoud wel degelijk pas weer een flesje van sonax gekocht ,een cleaner om mijn lak te laten glanzen.960 estate 1996 schreef :
En die doos raakt maar niet oppeter 54 schreef : En denk niet dat ik niet van schoonmaken hou,ik heb een grote doos vol poetsmiddeltjes,spuitbusjes etc. om mijn 740 sedan te verwennen.
groeten
peter
Li. spatbord en een zeer dof open dakje knapten er flink van op.Nu wacht ik op een paar zonnige warme dagen zodat ik al het plaatwerk kan laten schitteren.
Groeten
peter
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 09:09 #1196479
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Bekende weg
Het zal waarschijnlijk een onnodige opmerking zijn, maar je kent het verschil en de samenhang tussen cleaner en was?
Voor de zekerheid: een cleaner haalt een dun laagje verweerde lak, en alle vuil dat zich daarin had opgehoopt, weg. Daarna houd je een mooie, maar behoorlijk onbeschermde, lak over.
Om te voorkomen dat die lak daarna nog sneller dof wordt, moet je 'm dus weer verzegelen met een goede was. Ook die kan je van Sonax kopen, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt bij harde wassen (in een blikje dus) van bijvoorbeeld Simoniz of Excalibur.
Er zijn ook produkten die de beide functies combineren, maar van Sonax ken ik die niet.
Voor de zekerheid: een cleaner haalt een dun laagje verweerde lak, en alle vuil dat zich daarin had opgehoopt, weg. Daarna houd je een mooie, maar behoorlijk onbeschermde, lak over.
Om te voorkomen dat die lak daarna nog sneller dof wordt, moet je 'm dus weer verzegelen met een goede was. Ook die kan je van Sonax kopen, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt bij harde wassen (in een blikje dus) van bijvoorbeeld Simoniz of Excalibur.
Er zijn ook produkten die de beide functies combineren, maar van Sonax ken ik die niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 09:38 #1196486
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Polish + Wax van Sonax extreme nr. 2
Hallo Willem
n.a.v. jouw opmerking voor de zekerheid nog even het flesje Sonax erbij gepakt.
De Sonax extreme Nr. 2
Is eenPolish+Wax bestemd voor lakken in goede staat of licht matte lakken.
Is zeer licht uitpoetsbaar. geeft een diepe glans. Beschermt en conserveert.Is ook geschikt voor de polijstmachine.
Deze info heb ik van het etiket op de fles.In de praktijk zie ik ook dat er een mooi resultaat is. Na regen staan er bolle druppeltjes op de lak.
Wel ben ik van plan om toch nog een extra waslaag aan te brengen als ik klaar ben met de hele auto. kan geen kwaad lijkt me.

groeten

peter
n.a.v. jouw opmerking voor de zekerheid nog even het flesje Sonax erbij gepakt.
De Sonax extreme Nr. 2
Is eenPolish+Wax bestemd voor lakken in goede staat of licht matte lakken.
Is zeer licht uitpoetsbaar. geeft een diepe glans. Beschermt en conserveert.Is ook geschikt voor de polijstmachine.
Deze info heb ik van het etiket op de fles.In de praktijk zie ik ook dat er een mooi resultaat is. Na regen staan er bolle druppeltjes op de lak.
Wel ben ik van plan om toch nog een extra waslaag aan te brengen als ik klaar ben met de hele auto. kan geen kwaad lijkt me.

groeten

peter
Moderators: Jerry Stam