Hoe haal je een schuif/kanteldak eruit (bekleding)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2008 22:56 #1064244
door V700 register
Hoe haal je een schuif/kanteldak eruit (bekleding)? is gemaakt door V700 register
Ik ben mijn hemel an het vervangen. Foei, flinke klus. Alles is gelukt behalve de twee delen van het schuifkanteldak. Ik wil die ook opnieuw bekleden. Waar hang ik in het proces:
1. Hemel is eruit en wordt nu bekleed, lukt redelijk
2. Schuifkantel (handmatig): Ik kan de twee veertjes van het klappende deel losmaken. Dit deel valt dan horizontaal en beweegt niet meer mee.
3. Ik kan dan het schuif + kanteldeel naar achteren schuiven en het geheel is "los"
4. En dan? Hoe krijg ik de twee delen uit het dak?
Wie o wie kan mij helpen?

Dank is groot voor de truc!
Tjeerd
Zwarte 740 TIC Estate 2.3 89 Woodline

1. Hemel is eruit en wordt nu bekleed, lukt redelijk
2. Schuifkantel (handmatig): Ik kan de twee veertjes van het klappende deel losmaken. Dit deel valt dan horizontaal en beweegt niet meer mee.
3. Ik kan dan het schuif + kanteldeel naar achteren schuiven en het geheel is "los"
4. En dan? Hoe krijg ik de twee delen uit het dak?

Dank is groot voor de truc!
Tjeerd
Zwarte 740 TIC Estate 2.3 89 Woodline

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2008 16:59 #1193914
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen hulp
Hallo Tjeerd
ik kan je niet verder helpen met je probleem mar ik ga wel de eventuele tips en antwoorden nauwlettend volgen.
Ik wil n.l. mijn schuifkanteldak gaan opnkappen en daarvoor moet hij er ook uit.
Ik heb wel een electrisch bediend dak maar misschien maakt dat niet veel verschil.
Succes met de klus.

groeten
peter
p.s.
heb je wel gezocht naar deze info op het forum?
ik kan je niet verder helpen met je probleem mar ik ga wel de eventuele tips en antwoorden nauwlettend volgen.
Ik wil n.l. mijn schuifkanteldak gaan opnkappen en daarvoor moet hij er ook uit.
Ik heb wel een electrisch bediend dak maar misschien maakt dat niet veel verschil.
Succes met de klus.

groeten
peter
p.s.
heb je wel gezocht naar deze info op het forum?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2008 17:26 #1193915
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe haal je een schuif/kanteldak eruit (bekleding)?
Hej hej Tjeerd,
je hemel is eruit lees ik, dan zie je dus de waterbak tegen het dak hangen, draai de boutjes uit die bak en laat hem voorzichtig iets zakken niet tever want dan komen de afwaterslangen los. Duw voorzichtig de binnenbekleding helemaal naar achteren en haal hem eruit. Terug plaatsen in omgekeerde volgorde en klaar is Teerd.
Hej då Toon.
PS voor Peter, als je hemel er nog in zit is er een andere manier
je hemel is eruit lees ik, dan zie je dus de waterbak tegen het dak hangen, draai de boutjes uit die bak en laat hem voorzichtig iets zakken niet tever want dan komen de afwaterslangen los. Duw voorzichtig de binnenbekleding helemaal naar achteren en haal hem eruit. Terug plaatsen in omgekeerde volgorde en klaar is Teerd.
Hej då Toon.
PS voor Peter, als je hemel er nog in zit is er een andere manier
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2008 18:47 #1193924
door Eric Bakker (GAST)
Je kan informatie vinden over het schuifdak op <a href="/node/10795" target="_blank" title="Interieur">deze pagina</a> in het documentatie centrum.
Hopelijk zit er iets bij waar je wat aan hebt.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Documentatie afdeling
Hallo Tjeerd,tjeerdroozendaal schreef : 4. En dan? Hoe krijg ik de twee delen uit het dak?
Je kan informatie vinden over het schuifdak op <a href="/node/10795" target="_blank" title="Interieur">deze pagina</a> in het documentatie centrum.
Hopelijk zit er iets bij waar je wat aan hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2008 19:12 #1193926
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heren, dank jullie wel voor
Heren, dank jullie wel voor jullie reacties. Keep you posted!
ik ga zaterdag weer verder...

Tjeerd
ik ga zaterdag weer verder...

Tjeerd
Moderators: Jerry Stam