"houten" sierdeel rond automaatpook
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vraag 2: Is het dan ook bekend of dit gemonteerd kan worden ipv of op het standaard (in mijn geval beige) paneel?
Vraag 3: BEANTWOORD! Behoren de W, S & E knopjes van de automaat verlicht te zijn? Of is het alleen het oranje lampje van de stand die op dat moment gebruikt wordt?
Geachte medeclubleden, na dit draadje een tijdje te hebben gevolg, is mij gebleken dat wij zeer ernstig zijn afgedwaald, zoals Willem het al mooi verwoordde "beetje off topic", dat is inderdaad het geval. Ik ben nog steeds op zoek naar het antwoord op vraag 1 en 2, dus wordt hierbij wederom jullie hulp ingeroepen. Bij voorbaat dank, en voor straks welterusten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat bedoel ik niet, ik bedoel echt de knopjes van de winterstand, sportstand en de economystand (economy... laat me niet lachen! whoehahahahahahahaha! 1 op 6, en dat zou economy zijn.. Ben benieuwd wat de sportstand consumeert?) Maar ik laat me afleiden, het gaat dus om de knopjes, of die verlicht horen te zijn of niet.Bert N schreef : Bij mij is alleen een komt er alleen een oranje/rood plaatje bij het knopje in welke stand de automaat staat. Ik ga ervan uit dat dit zo hoort en dat er geen lamjes in zitten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is een foto wat duidelijker.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is wel enorm klein, dus pas op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat hebben ze na verloop van tijd dan beter geregeld. Bij de eerste modellen zit het lampje voor verlichting gesoldeerd op de printplaat van de WSE schakelaar ontdekte ik nadat ik de unit had opengemaakt. Ik heb mij rot gezocht naar zo'n lampje. h-e-l-e-m-a-a-l niets kunnen vinden... Heb toen maar een nieuwe schakelaar gekocht, de schakelaars zelf wilden toch al niet zo lekker schakelen. Is wel een DURE unit trouwens. Meer dan 100 euro betaald...12many14 schreef : oranje licht wordt door ledjes gegeven (daarom blijven die ook werken). Wit licht is een mini-lampje met een blauw silikoon hoesje. Als je de wse schakelaar eruit wipt zit het lampje aan de zijkant. Kwart slag draaien komt het los.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
groet Martin
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Beetje off-topic, maar met een dergelijk verbruik lijkt me die houten plaat niet je eerste zorg...voltomvo schreef : economy... laat me niet lachen! whoehahahahahahahaha! 1 op 6, en dat zou economy zijn
<>De 960 3,0 automaat van moeders doet ongeveer 1:8 in puur stadsverkeer, oplopend tot 1:11,5 op lange autobahn-ritten tegen 130-140 km/h. Exemplarisch is dat niet: mijn V90 handbak deed 1:9,6 met een ritje Lelystad-Rotterdam vice versa op benzine, en gemiddeld 1:7,5 op LPG.
Als jij dus hooguit 1:6 bereikt, dan zou ik eerst mijn rechtervoet controleren op lood, en vervolgens thermostaat, luchtlekken, bougies, ed...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, lood heb ik wel in m'n voetje. Maar alleen als het motortje warm is. Helaas - maar wel zo prettig - woon ik vlak bij m'n werk. Voordat de hele wereld nu gaat zeggen dat ik dan via een alternatieve wijze op mijn werk moet geraken: ik heb een verschrikkelijke hekel aan scooteren, bromfietsen en al helemaal aan fietsen, dus is de enige optie de 960! Er zijn weken dat ik veel kilometers maak, en er zijn weken dat ik er weinig maak. De snelwegritten blijken inderdaad aanmerkelijk zuiniger te zijn, maar het gemiddelde heb ik nog niet echt kunnen bepalen. Dan moet er even een tank worden leeggereden op de snelweg. Dat is dus wel al een paar keer gebeurd met woon-werk- en stadsverkeer, en dan kom ik toch echt wel op die 1 op 6 a 7. Maar mijn BLACK PEARL verkeert de dag na pasen in de vaardige handen van mijn dealer, ik zal dan tevens vragen de afstelling, thermostaat en bougies te beoordelen. Ik heb trouwens wel iets met een thermostaat, want de ingestelde ECC temperatuur wordt ook niet echt consequent vastgehouden. Bij een ingestelde aangename 22 graden kan het zomaar gebeuren dat er koude lucht geblazen wordt, brrrrrrrrrrrr, krijg het idee dat er een thermostaatje (of temperatuurvoeler) kapot is.Willem van Strik lidnr 328 schreef :
Beetje off-topic, maar met een dergelijk verbruik lijkt me die houten plaat niet je eerste zorg...voltomvo schreef : economy... laat me niet lachen! whoehahahahahahahaha! 1 op 6, en dat zou economy zijn
<>De 960 3,0 automaat van moeders doet ongeveer 1:8 in puur stadsverkeer, oplopend tot 1:11,5 op lange autobahn-ritten tegen 130-140 km/h. Exemplarisch is dat niet: mijn V90 handbak deed 1:9,6 met een ritje Lelystad-Rotterdam vice versa op benzine, en gemiddeld 1:7,5 op LPG.
Als jij dus hooguit 1:6 bereikt, dan zou ik eerst mijn rechtervoet controleren op lood, en vervolgens thermostaat, luchtlekken, bougies, ed...