automatten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet iemand waar je nog orginele Volvo 740 automatten kan krijgen? Er zijn enkele sites die ze aanbieden, maar de foto's die ze aar laten zien komen vaak niet overeen met wat er werkelijk in hoort.
Bedankt alvast.
Groeten, Koen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bestelnummer 9134367 voor een setje met de naam Matset 940 en dat past dan weer in een 960 MY 1995
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor 27,50 staat er een set voor de 7 serie op de site.
- André Struis
- Nieuw lid
-
ipv matten, kan je uit blijven kloppen
Verkrijgbaar bij de genoemde adressen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar die rubber dingen zijn nou niet bepaald esthetisch verantwoord.struis schreef : Ik zweer bij sneeuw-bakken, je pakt ze eruit en gooit ze leeg. (zand en steentjes)
ipv matten, kan je uit blijven kloppen
Verkrijgbaar bij de genoemde adressen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als ik me niet heel hard vergis, liggen ze los in de auto. Als je dus niet je mooie vloermatten wilt beschadigen of vuilmaken, liggen de rubber matten er zo in. En als je ze niet nodig hebt, haal je ze er zo weer uit.Michael Oud schreef : Maar die rubber dingen zijn nou niet bepaald esthetisch verantwoord.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, klopt, maar de post van Struis doet vermoeden dat ze permanent in gebruik zijn. Voor een weekend Lowlands/Sonne Mond Sterne camping of wintersport lijken ze me uitermate geschikt, maar om er nou dagelijks mee rond te rijden... Zo vaak heb ik nou ook weer geen vieze schoenen.Mathy schreef : Hallo Michael
Als ik me niet heel hard vergis, liggen ze los in de auto. Als je dus niet je mooie vloermatten wilt beschadigen of vuilmaken, liggen de rubber matten er zo in. En als je ze niet nodig hebt, haal je ze er zo weer uit.Michael Oud schreef : Maar die rubber dingen zijn nou niet bepaald esthetisch verantwoord.
Groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Mooi of niet mooi.
Er zitten het hele jaar door steenjes en zand onder je schoenen, als je tenminste kijkt wat er af en toe in die bakken ligt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is ADL in Dordrecht. Levert alle soorten en maten voor een mooie prijs met korting (10%). Ik heb voor de mijne rond € 70,00 betaald, maar dan wel de originele velours met logo etc., dus zeg maar de luxe versie. Blijft een hoop geld, maar voor originele...
Overigens zijn de 940 en 960 matten dezelfde. Alles wat je in de accesoirelijst van Volvo ziet, kunnen ze leveren.
Grt.
Maurits

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar dat ligt waarschijnlijk aan je werk en/of woonomgeving.
Wie niet naar buiten hoeft om in de auto te stappen, op kantoor werkt en ook daar van de parkeergarage gebruik maakt, zal rubbermatten niet zo vaak nodig hebben. Heb je een technisch bedrijf (zoals jij) of werk je met levende have, dan heb je werkschoenen aan, die in hun profiel veel rotzooi verzamelen kunnen.
Groetjes
Mathy