nat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor en achter aan de rechterkant van mijn auto heb ik op de vloer nattigheid.
Iemand een idee?
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lekkage aan schuifdak
Rechter portieren niet goed afgesteld
Flesje water om gestoten
Goed zoeken dus, eventueel in de wasstraat en dan kijken, kijken en kijken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat kan goedkoper. Gewoon even iemand vragen of ie je tuinslang wil vasthouden (wel de kraan open draaien uiteraard), terwijl je zelf in de auto gaat zitten. Je kunt die persoon dan ook vragen om op bepaalde plekken wat langer of korter te "regenen".MSuidgeest schreef : Goed zoeken dus, eventueel in de wasstraat en dan kijken, kijken en kijken.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
HIJ is Droog Ingediend door 960 estate 1996 op Zat, 2007/01/27 - 19:19. Yes hij is droog. Op sleuteldag een simpel slangetje gemonteerd onder de kap bij afwatering gat (rubbertje). Het was dus toch de rijwindt die ervoor zorgde dat het water niet of te weinig naar buiten kwam. Nu met slangetje eraan blijft hij droog. Bas en Jan bedankt voor deze tip. Frits Lidnr. 795 960Estate/Volvo 66 station/ Daf 66 sedan/Daf 66 Marathon Coupe/Daf 66 Ya Sneakpreview 1-2-3 zie weblog: dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007 ... » AntwoordenCiteer[/list] Yessssssss........ Ingediend door Baseman op Zat, 2007/01/27 - 19:31. Soms is kan het zo simpel zijn....... Alleen erop komen, da's dan de uitdaging.... Mooi dat het is opgelost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou we het toch over lekkage hebben ik heb dat ook, eerst links en rechts, rechts heftiger als links. Na rechts alles(tapijt,ondertapijt, isolatiemat en de stoel) te hebben verwijderd en drooggemaakt heb ik rechts nog wel lekkage en links niet meer. Aan de rechterkant komt het uit de "vouw" in het plaatwerk in de voetenruimte rechts(waar bij een injectiemotor de computer zit). Ik vroeg mij af of dit met de afwatering onder de paravan te maken kan hebben of met een lekke vooruit(ik heb wel een barst in de voorruit maar die loopt vanuit het midden naar links weg aan de onderkant).
Het betreft bij mij geen koelvloeistof. Toen ik het constateerde heb ik rechts direkt de bekleding van de voetenruimte verwijderd en alles drooggemaakt en het bleef maar nat worden toen kon ik ook zien waar het vandaan kwam en ondanks dat het niet meer regende bleef het nalekken alsof het uit een reservoir kwam ???
Ik meen laatst te hebben gelezen in een ander draadje dat als je de paravan terug plaatst je rekening moet houden met de afwatering links en rechts heeft iemand hier misschien een tekening/foto van?
Binnenkort laat ik de ruit vervangen dan ben ik benieuwd of het droog blijft zou mooi zijn als het probleem dan opgelost zou zijn.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja als die zwarte plastic kap er niet goed op zit. En niet lekker is afgekit komt er water rechts bij voeten ruimte.Jachtgroen schreef : Hallo Frits,
maar waar nou die afwaterings dingen zitten zie ik niet echt. Als die plastic kap er niet goed op zit komt er dan rechts in de voetenruimte water?
Jouw fotoreportage heb ik al uitgebreid bestudeerd
mvg
Marcel
Mijn plastic kap was toen wat krom.
Heb destijds alle volvo s op sloop bekeken en na de 10e had ik eindelijk een goede rechte kap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb ikhelemaal geen kap zitten daar, maar ik ga eens kijken.
groeten ad
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Opspattend water vanaf de wielen kan daar een aardig waterballet aanrichten als er een gat zit.