Luidsprekers in de C-stijl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2007 23:22 #1063289
door V700 register
Hallo allemaal,
IK heb via mp een setje luidsprekers kunnen kopen om in de c-sijl te zetten van mijn 89er estate.
Gewoon een leuk hebbedingetje dacht ik.
Volgens de verkoper ligt de bedrading er al.
Helaas geen stekker te vinden.
Zijn er onder ons meer met deze org. volvo boxen achterin die misschien wat weten?
Ik hoor wel.
Groeten Rob
Luidsprekers in de C-stijl is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
IK heb via mp een setje luidsprekers kunnen kopen om in de c-sijl te zetten van mijn 89er estate.
Gewoon een leuk hebbedingetje dacht ik.
Volgens de verkoper ligt de bedrading er al.
Helaas geen stekker te vinden.
Zijn er onder ons meer met deze org. volvo boxen achterin die misschien wat weten?
Ik hoor wel.
Groeten Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2007 23:32 #1187333
door V700 register
Beste Rob,
Ik zag de speakers voor de d-stijl staan, en zag dat er een Rob geboden had. Ik dacht dat weleens Rob B kon zijn, en heb daarom niet geboden.
In de 740 is de boel niet voorbedraad. Mocht je geen zin hebben om bedrading aan te leggen, dan wil ik de speakers best van je overnemen hoor! Ik begrijp het best als je er dan vanaf wilt.
Beantwoord door V700 register in topic Bedrading zul je zelf even moeten trekken
Beste Rob,
Ik zag de speakers voor de d-stijl staan, en zag dat er een Rob geboden had. Ik dacht dat weleens Rob B kon zijn, en heb daarom niet geboden.
In de 740 is de boel niet voorbedraad. Mocht je geen zin hebben om bedrading aan te leggen, dan wil ik de speakers best van je overnemen hoor! Ik begrijp het best als je er dan vanaf wilt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 00:04 #1187337
door Mathy van Nisselroy
Hallo Rob
De bekabeling ligt er alleen in de allerlaatste modeljaren als ik het goed begrepen heb.
Kijk anders eerst even op pagina 3.35 van de accessoirescatalogus (even zoeken met de zoekfunctie). Dan weten we zeker dat je de speakertjes voor de D-stijl bedoeld. Die kun je overigens volgens diezelfde catalogus niet combineren met de telescoopantenne. Of dat alleen vanwege "geen plek meer" of ook vanwege het magnetisme is, zou ik even niet weten.
BTW mocht een van de meelezers een schemaatje hebben, graag!
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Helaas ...
Hallo Rob
De bekabeling ligt er alleen in de allerlaatste modeljaren als ik het goed begrepen heb.
Kijk anders eerst even op pagina 3.35 van de accessoirescatalogus (even zoeken met de zoekfunctie). Dan weten we zeker dat je de speakertjes voor de D-stijl bedoeld. Die kun je overigens volgens diezelfde catalogus niet combineren met de telescoopantenne. Of dat alleen vanwege "geen plek meer" of ook vanwege het magnetisme is, zou ik even niet weten.
BTW mocht een van de meelezers een schemaatje hebben, graag!
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 11:26 #1187354
door V700 register
Bedankt voor de reactie's,
Moet natuurlijk de D-stijl zijn, telfoutje.
Ze zijn momenteel niet te koop, ik ben juist blij dat ik ze heb. Het maakt de auto weer wat completer.
De antenne zal denk ik geen probleem geven, dat is een gewone spriet.
Enne al die Robben maakt het inderdaad niet overzichtelijker maar ik ben toch blij dat je niet geboden hebt.
Groeten Rob uit Spijkenisse

Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt voor de reactie's,
Moet natuurlijk de D-stijl zijn, telfoutje.
Ze zijn momenteel niet te koop, ik ben juist blij dat ik ze heb. Het maakt de auto weer wat completer.
De antenne zal denk ik geen probleem geven, dat is een gewone spriet.
Enne al die Robben maakt het inderdaad niet overzichtelijker maar ik ben toch blij dat je niet geboden hebt.
Groeten Rob uit Spijkenisse

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 14:22 #1187364
door V700 register
Ik weet niet of je al lid bent, maar ik verwacht wel een luistersessie binnenkort op een sleuteldag.
Veel plezier ermee!
Beantwoord door V700 register in topic Luistersessie op een sleuteldag
Ik weet niet of je al lid bent, maar ik verwacht wel een luistersessie binnenkort op een sleuteldag.
Veel plezier ermee!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 14:32 #1187366
door Mathy van Nisselroy
Hallo Rob
Kun je me vertellen hoeveel ruimte die speakertjes achter het plastik innemen?
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Diepgang
Hallo Rob
Kun je me vertellen hoeveel ruimte die speakertjes achter het plastik innemen?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 14:47 #1187369
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic d-stijl
De speakertjes zaten in mijn 98-er 945. Bij het plaatsen van een electrische antenne, moest het speakertje eruit. Bij een gewone antenne kan de speaker gewoon blijven zitten. De ruimte die je hebt achter het plastic is net voldoende voor de speaker. Veel ruimte blijft er niet over. De kabels trekken is denk ik wel een lastige klus, maar wel te doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 17:24 #1187388
door V700 register
Hallo,
Ze zijn slechts 33 mm diep.
Het volvo nummer dat erop staat is 9447419.
Misschien zijn ze wel los leverbaar.
Ik heb zelf tot voor kort niet geweten dat ze er waren.
Van de geluidskwaliteit verwacht ik overigens niet zoveel volgens de accessoirelijst zijn het tweeters.
Groeten Rob uit Spijkenisse lid 720
Beantwoord door V700 register in topic speakers
Hallo,
Ze zijn slechts 33 mm diep.
Het volvo nummer dat erop staat is 9447419.
Misschien zijn ze wel los leverbaar.
Ik heb zelf tot voor kort niet geweten dat ze er waren.
Van de geluidskwaliteit verwacht ik overigens niet zoveel volgens de accessoirelijst zijn het tweeters.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2007 19:44 #1187407
door Mathy van Nisselroy
Hallo Rob
Dat nummer is neem ik aan alleen van de speakertjes en niet van het hele paneel?
Er staat in de accessoireslijst ook dat ze als aanvulling op de achterdeurspeaker gezien moeten worden. De achterdeurspeakers geven dus de boemboem en de D-stijlspeakers zorgen ervoor dat het lijkt of het van helemaal achter komt (i.p.v. onder uit de voetenruimte).
Zit er overigens een inbouwhandleiding bij?
33 mm. Is dat vanaf de voorkant van de speaker of vanaf de achterkant van de bekleding?
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Richting
Hallo Rob
Dat nummer is neem ik aan alleen van de speakertjes en niet van het hele paneel?
Er staat in de accessoireslijst ook dat ze als aanvulling op de achterdeurspeaker gezien moeten worden. De achterdeurspeakers geven dus de boemboem en de D-stijlspeakers zorgen ervoor dat het lijkt of het van helemaal achter komt (i.p.v. onder uit de voetenruimte).
Zit er overigens een inbouwhandleiding bij?
33 mm. Is dat vanaf de voorkant van de speaker of vanaf de achterkant van de bekleding?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2007 15:57 #1187526
door V700 register
Hallo Mathy,
Inbouwhandleiding heb ik er niet bij.
De panelen gewoon weghalen en de nieuwe plaatsen,
Ik ga ervan uit dat de boxen aangesloten worden bij de achterdeurspeakers, maar ff zien hoe ik dat doe. FF rustig uitknobbelen.
Misschien kan ik nog ergens aan de draden te komen vanwege de stekkertjes die eraan vast zitten.
De nummers zitten inderdaad op de boxen, en de maat is gemeten vanaf de achterkant van het paneel.
Als je aan de boxen kan komen kan je zelf de gaten in de panelen maken denk ik.

Beantwoord door V700 register in topic Helemaal waar
Hallo Mathy,
Inbouwhandleiding heb ik er niet bij.
De panelen gewoon weghalen en de nieuwe plaatsen,
Ik ga ervan uit dat de boxen aangesloten worden bij de achterdeurspeakers, maar ff zien hoe ik dat doe. FF rustig uitknobbelen.
Misschien kan ik nog ergens aan de draden te komen vanwege de stekkertjes die eraan vast zitten.
De nummers zitten inderdaad op de boxen, en de maat is gemeten vanaf de achterkant van het paneel.
Als je aan de boxen kan komen kan je zelf de gaten in de panelen maken denk ik.

Moderators: Jerry Stam