Omzetten interieur 740, hoe eenvoudig en kan dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo allemaal,
Ik kwam op genoemde link <a href=" link.marktplaats.nl/132182720 "> link.marktplaats.nl/132182720 deze adv. tegen. Mijn wagen dateert van 01/1989 (zelfde model).
Is het eenvoudig om het interieur om te zetten ook gezien de stoelverwarming? Zijn de stoelen, maar vooral de stekkers altijd hetelfde gebleven? Op een meegezonden foto zie ik dat de knoppen voor de stoelverwarming achter elkaar zitten. Bij mij zitten ze naast elkaar.
Wederom bedankt.

Groeten Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb zelf namelijk ooit de stoelen van een MY'90 in mijn MY'86 gezet en dit leverde door onlogisch denken/handelen van mijn kant een hoop gedoe op en uiteindelijk ben ik een hele dag bezig geweest.
Het wisselen van de achterbank in een sedan durf ik niks over te zeggen. In een estate heb je de bank er binnen 10 minuten uit liggen en de nieuwe er in even zo veel tijd weer in zitten.
Voor de rest kan ik je pluche van harte aanbevelen, het zit heerlijk en staat een stuk mooier/chiquer dan het standaard streepjes design. Ik kan dan ook gerust zeggen dat ik na nu net iets meer dan een jaar pluche nog geen seconde spijt er van heb.
Mochten de stoelen ovirgens niet al te schoon meer zijn, dan kan ik je de bekledingsreiniger van HG aanraden. Het heeft een oranje etiket en zit in een soort van plantenspuitfles.
- clemens meijer
- Nieuw lid
-
Hoi,

Is goed te doen, ook de achterbank.
Kan zijn dat er een verschil zit in de stoelverwarming, maar dat is wel aan
te passen als dat zo is.
Groet Clemens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geweldig al die snelle reacties op 1e kerstdag!
Ja, dat pluche is zeker een stuk mooier. Was dat toen een stuk duurder eigenlijk? Kan dat nergens terugvinden.
Ik zit nu nl. met die saaie blauwe stof. Wat overigens wel onverwoestbaar is.
Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zal toch niet met een modeljaar 88 naar een 89?

Heb je al een nieuwe auto trouwens?
- V700 register
- Nieuw lid
-
wolwo schreef :
Zou deze persoon daar in slagen. Zijn de maten van de zetels ergens terug te vinden?
neem nu dat iemand nog een stap verder zou willen gaan en het interieur van een 850 of S70 in z'n 740 (sedan uiteraard) zou willen monteren.
Een 850 of S70 weet ik niet, nooit naar gekeken eigenlijk. Qua voorstoelen zullen de rails wel moeten passen en anders heb je een hele boel pas en maatwerk te verrichten.
Maar een 940 interieur (sedan) is met wat kleine aanpassingen in een 740 te zetten.
Je moet wat aanpassen aan de achterbankleuning en dan is het redelijk goed te doen.
Ik heb het gedaan en het ziet er netjes uit, al zeg ik het zelf, maar er zijn er meerderen die "mijn" Turbelle gezien hebben, laat die maar een mening geven.