Bevestiging matten 740 sedan 1988
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2007 21:35 #1062645
door V700 register
Bij mijn 740 erger ik mij eraan dat de originele matset schuift. Er zitten mooie gaten in de matten doch geen bevestiging in de auto.
Zijn dit pennen die door de mat heengaan en met een moer aan de onderkant van de bekleding wordt bevestigd? Heeft iemand van jullie nog twee van deze bevestigingsmiddelen liggen of evt een onderdeelnr zodat ik dit kan bestellen?
Alvast bedankt!

Groet,
Paul
Bevestiging matten 740 sedan 1988 is gemaakt door V700 register
Bij mijn 740 erger ik mij eraan dat de originele matset schuift. Er zitten mooie gaten in de matten doch geen bevestiging in de auto.
Zijn dit pennen die door de mat heengaan en met een moer aan de onderkant van de bekleding wordt bevestigd? Heeft iemand van jullie nog twee van deze bevestigingsmiddelen liggen of evt een onderdeelnr zodat ik dit kan bestellen?
Alvast bedankt!

Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2007 21:48 #1183453
door V700 register
Ze staan in de accessoirecatalogus.
Volgens mij zijn het de volgende nummers:
3529482-6 (zwart)
3524837-6 (beige)
Volgens mij worden ze per stuk geleverd.
Beantwoord door V700 register in topic Accessoire catalogus.
Ze staan in de accessoirecatalogus.
Volgens mij zijn het de volgende nummers:
3529482-6 (zwart)
3524837-6 (beige)
Volgens mij worden ze per stuk geleverd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2007 10:00 #1183480
door V700 register
Bedankt voor je reactie Bas, weet jij hoe ze bevestigd zitten? In de mat geschroefd of een moer erachter?

Alvast bedankt!

Groet Paul
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactie Bas, weet jij hoe ze bevestigd zitten? In de mat geschroefd of een moer erachter?

Alvast bedankt!

Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2007 11:24 #1183487
door V700 register
Ze zitten met lipjes door de vloerbedekking heen geprikt, bij mijn 940 uit 1994.
Of het bovenstaande nummer hetzelfde systeem kent, weet ik niet zeker, maar dat kan de dealer je laten zien, neem ik aan.
Beantwoord door V700 register in topic Van onderaf.
Ze zitten met lipjes door de vloerbedekking heen geprikt, bij mijn 940 uit 1994.
Of het bovenstaande nummer hetzelfde systeem kent, weet ik niet zeker, maar dat kan de dealer je laten zien, neem ik aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2007 18:23 #1183507
door V700 register
Vorig jaar heb ik een mattenset gekocht en daar zaten kunststof schroeven bij die je in het tapijt moet draaien.
De kop van de schroef is ook draaibaar zodat je vloermap daar overheen valt.
Beantwoord door V700 register in topic lipjes geprikt ?
Vorig jaar heb ik een mattenset gekocht en daar zaten kunststof schroeven bij die je in het tapijt moet draaien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2007 18:49 #1183509
door V700 register

Ik heb bij mijn vorige auto(240) een sluitring onder de bekleding gedaan en hier dan een plastic schroef gedraaid. Zo bleef het prima zitten en het niet meer verschuiven. De plasticboutjes gaan anders weer makkelijk uit de bekleding.
Beantwoord door V700 register in topic sluitring
MSuidgeest schreef :

Ik heb bij mijn vorige auto(240) een sluitring onder de bekleding gedaan en hier dan een plastic schroef gedraaid. Zo bleef het prima zitten en het niet meer verschuiven. De plasticboutjes gaan anders weer makkelijk uit de bekleding.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 16:00 #1183563
door V700 register
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de dopjes bij de dealer besteld.
Geen haast bij, ik ben de 740 aan het perfectioneren. Ik krijg in Januari een auto van de zaak (Vito D/C) en dan gaat de 740 dienen als 'bijtellingsvrije auto' voor prive ritten. de V70 is al verkocht, hierop heb ik een 850 estate ingeruild. Als die verkocht is mag de 740 zijn kunstjes weer gaan vertonen. Hij staat nu meer dan een half jaar geschorst in de garage met een mooi zeil erover, lekker droog en warm. Van de week heb ik de olie ververst en nu alleen de vloermat weer vastmaken en hij kan weer -
Groet,
Paul
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor jullie
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de dopjes bij de dealer besteld.
Geen haast bij, ik ben de 740 aan het perfectioneren. Ik krijg in Januari een auto van de zaak (Vito D/C) en dan gaat de 740 dienen als 'bijtellingsvrije auto' voor prive ritten. de V70 is al verkocht, hierop heb ik een 850 estate ingeruild. Als die verkocht is mag de 740 zijn kunstjes weer gaan vertonen. Hij staat nu meer dan een half jaar geschorst in de garage met een mooi zeil erover, lekker droog en warm. Van de week heb ik de olie ververst en nu alleen de vloermat weer vastmaken en hij kan weer -

Groet,
Paul
Moderators: Jerry Stam