Lees verlichting op A Stijl V90?

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 14:42 #1061574 door Michiel Van S (GAST)
Lees verlichting op A Stijl V90? is gemaakt door Michiel Van S (GAST)

Wie kan mij vertellen wat er op de rechter binnenkant van de A stijl van een V90 kan zitten? ik heb daar twee gaatjes en een afdruk van een vierkantje staan. Zou het een leeslampje oid kunnen zijn?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 14:54 #1176580 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Microfoontje
Heeft er misschien een microfoontje van een autotelefoon in gezeten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 14:56 #1176581 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto?

Michiel, Achter zitten (boven) in de dakrand (misschien alleen bij de luxe modellen) leeslampjes achter. Welke A stijl bedoeld en op welke plek?

Edit: Ik lees juist in Vadis dat die leeslampjes aan de zijkanten bij de achterbank (horen te) zitten. 

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 15:12 #1176583 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Alarm
Ik vermoed, dat er ofwel iets van een carkit (microfoontje) ofwel een interieursensor van een alarm heeft gezeten.

De leeslampjes voor de voorpassagiers horen in een V90, net als bij de andere modellen, in de domelight middenin thuis. Leeslampjes achterin zijn ook standaard en zitten achter de handgrepen in de daklijst, net als bij de 760. Daarnaast heeft een V90 nog instapverlichting: in de voetenruimte van bestuurder en passagier, gaat aan tegelijk met binnenverlichting bij geopend portier, en uit zodra je de auto op contact zet.

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 15:51 #1176587 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Leeslamp in A stijl

Microfoon voor de telefoon lijkt me niet pracktisch omdat het aan de passagierskant zit. Ik dacht eerder aan een soort van Zwanehals verlichting, zodat de passagier de kaart kan lezen tijdens de reis. Ook Alarm zou een optie kunnen zijn al heb ik wel de sensoren al op een andere plek zitten Ik zal een foto maken zodra de auto terug is van de klepdeksel reparatie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 19:07 #1176606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ruitbreuksensor

Bij mijn 1998 940 zitten daar de ruitbreuksensors een klein vierkant dingetje met een ledje erop, of het werkt weet ik niet en hoop ik niet want ik weet niet hoe en of het alarm werkt.

Groeten,Co.

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 21:01 #1176622 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Handleiding Alarm

nvliet schreef :
Bij mijn 1998 940 zitten daar de ruitbreuksensors een klein vierkant dingetje met een ledje erop, of het werkt weet ik niet en hoop ik niet want ik weet niet hoe en of het alarm werkt.

Groeten,Co.

Co,

Ik heb een handleiding van het Volvo alarm bij mijn 940 zitten. Misschien heb je er iets aan?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 19:16 #1176735 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb geen idee of het

Ik heb geen idee of het een origineel alarm is, ik heb overigens gigantisch de pest aan alarmen, omdat ze nooit doen wat er van verwacht wordt, maar als je de handleiding in kunt scannen, dan kan ik er misschien wat mee, als het tenminste een origineel alarm is, wellicht staat er ook nog een plaatje op wat de herkenning vergemakkelijkt, affijn we zien wel.

Bij voorbaat dank, Co.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 20:35 #1176755 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gaatjes ...
Op die plek zitten (zaten in jouw geval) de sensoren voor het alarm. Zeker geen microfoon voor een telefoon. Die worden meestal op het stuur (het vaste deel tussen stuurwiel en dashboard) of bij de spiegel geplaatst. Tenminste, daar zit mijn Nokia-micro.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC