Subwoofer plaatsen in een 940 op gas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2007 19:33 #1061130 door V700 register
Subwoofer plaatsen in een 940 op gas is gemaakt door V700 register

Ok, hier het verhaal;

In mijn vorige Volvo (V40) had ik in de kofferbak een zelfgebouwde kist met een subwoofer erin. Niet om te knallen, maar gewoon voor het volle geluid. In mijn 944 LPT uit 1997 op gas ligt zo`n grote dikke tank in m`n kofferbak en als ik daar die kist in zou leggen, dan zou hij vol zijn. De kist kleiner maken (of een kleinere kist maken) zou de kofferbak nog steeds te vol maken, dus dat wil ik eigenlijk niet. Ik heb al gekeken of het zou passen bij het reservewiel (free-air) gemonteerd, maar dat is allemaal te krap.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik deze subwoofer toch in mijn auto kan krijgen? Misschien zie ik iets heel voor de hand liggends over het hoofd...

2e punt is dat ik een standaard Volvo autoradio in mijn auto heb (nummer weet ik even niet, maar hij heeft een CD wisselaar van Volvo erop) en dus niet zomaar een andere versterker er op aan kan sluiten. In mijn geval een Magnat 380 classic. Heeft iemand van jullie wel eens zoiets aangesloten? En is er een extra aansluiting beschikbaar als de CD wisselaar er al op zit?

Groeten,

Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2007 21:47 #1173996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic achter skiluik?
Er zit in de achterbank een ski-luikje, als je de steun naar beneden doet en even het vinyl opzij doet zie je 'm zitten. Als ik me niet vergis zit er best nog wel ruimte tussen tank en onderkant achterbank. Misschien dat je daar iets kwijt kan? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2007 22:54 #1174008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is een mogelijkheid,

Dat is een mogelijkheid, alleen dan is de vraag, hoe kan ik de ruimte maken om de boel daar te plaatsen. De subwoofer is te groot om door het skiluik heen te doen, en dan moet ik alle bedrading ook nog op z`n plek zien te krijgen.

Groeten,

Richard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC