bagagerek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2007 19:54 #1060903
door V700 register
Beste mensen,
Sinds zondag ben ik in het bezit van een mooi bagagerek. Montage was eenvoudig, maar voor de echte afwerking zoek ik een plaatje waarop te zien is waar orgineel de nokjes moeten, waar het rek in opgeklapte stand achter blijft hangen. Daarnaast heb ik uiteraard de afdekplatjes weg moeten halen aan de zijkanten. Nu wil ik graag zien hoe ik de plaatjes er orgineel opzitten met een geinstalleerd bagagerek.
Groeten alweer uit een weer iets veiliger Volvo,
Ad
bagagerek is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Sinds zondag ben ik in het bezit van een mooi bagagerek. Montage was eenvoudig, maar voor de echte afwerking zoek ik een plaatje waarop te zien is waar orgineel de nokjes moeten, waar het rek in opgeklapte stand achter blijft hangen. Daarnaast heb ik uiteraard de afdekplatjes weg moeten halen aan de zijkanten. Nu wil ik graag zien hoe ik de plaatjes er orgineel opzitten met een geinstalleerd bagagerek.
Groeten alweer uit een weer iets veiliger Volvo,
Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2007 20:06 #1172350
door Mathy van Nisselroy
Hallo Ad
Stuur me even via een prive bericht je email en herinner me daarin even dat het om de inbouwhandleiding van een hondenrek vanaf 1993 gaat.
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic PDFje
Hallo Ad
Stuur me even via een prive bericht je email en herinner me daarin even dat het om de inbouwhandleiding van een hondenrek vanaf 1993 gaat.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam