Interieurcode gezocht
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien moeten we dan volgende week toch maar even aan Carlo vragen of we de 767 mogen lenen. Of zit daar geen extra bankje in?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Interieurcode 32 5832
<a href=" img260.imageshack.us/img260/5287/img1536zz7.jpg ">
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Herinner me er even aan, dat ik komende zaterdag even naar je bekleding kijk. Ik wil even zien, hoe zoiets er precies in het echt uitziet. Op de foto's die in folders staan, krijg ik de indruk dat je snel verkleuringen ziet, als de pool van de stof ingedrukt wordt, doordat er iemand vaak op zit.
groetjes
Mathy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb precies dezelfde bekleding gehad in mijn 745 GLE 1987, en dat indrukken heb ik geen last van gehad. Maar die blauwe kleur is wel gevoelig voor vuil worden, het wordt behoorlijk goor op den duur (maar ik heb een gezin met drie kinderen en ging er altijd mee op vakantie, dan gaat het hard hoor).Mathy schreef : Herinner me er even aan, dat ik komende zaterdag even naar je bekleding kijk. Ik wil even zien, hoe zoiets er precies in het echt uitziet. Op de foto's die in folders staan, krijg ik de indruk dat je snel verkleuringen ziet, als de pool van de stof ingedrukt wordt, doordat er iemand vaak op zit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De stof is wel gevoelig voor vlekken maar lijkt ook snel viezer dan hij is doordat een klein beetje verschil in lichtval al flinke kleurnuances veroorzaakt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voor de sleuteldag van afgelopen zaterdag heb ik het interieur nog even schoon gemaakt. Wat mij opviel was dat er stof uit de stoelen blíjft komen als ik hem afzuig met een krachtige stofzuiger.Ook als je een paar keer bent gaan zitten komt er stof aan de zijkanten naar de oppervlakte waardoor het lijkt of er vlekken op de stoelen zitten. Deze veeg je er met de hand zo af, maar je blijft bezig...Ik ben dus maar met de mattenklopper en de stofzuiger aan de slag gegaan totdat er geen stof meer uitkwam.
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb het ook met de vloerbedekking, daar blijft zand uit komen...
- V700 register
- Nieuw lid
-

Iemand die de code weet...???

- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-