Interieurcode gezocht

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2007 20:38 #1162149 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Rechts sturen
Hallo Bas
Misschien moeten we dan volgende week toch maar even aan Carlo vragen of we de 767 mogen lenen. Of zit daar geen extra bankje in?
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2007 15:00 #1162215 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic FF terug on topic
Foto's van mijn interieur zoals ik mijn 745GLE 16V op de sloop vond.Ondertussen is het iets schoner...
Interieurcode 32 5832
<a href=" img260.imageshack.us/img260/5287/img1536zz7.jpg "> img260.imageshack.us/img260/5287/img1536zz7.jpg " alt="Interieur 745GLE 16V Voor" title="Interieur 745GLE 16V Voor" width="800" height="600" /> img356.imageshack.us/img356/9301/img1534zu5.jpg " alt="Interieur 745GLE 16V Midden" title="Interieur 745GLE 16V Midden" width="800" height="600" /> img462.imageshack.us/img462/2810/img1537ou6.jpg " alt="Interieur 745GLE 16V Achter" title="Interieur 745GLE 16V Achter" width="800" height="600" />

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2007 21:37 #1162250 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kijken
Hallo Jeroen (Bodejodel)
Herinner me er even aan, dat ik komende zaterdag even naar je bekleding kijk. Ik wil even zien, hoe zoiets er precies in het echt uitziet. Op de foto&#39;s die in folders staan, krijg ik de indruk dat je snel verkleuringen ziet, als de pool van de stof ingedrukt wordt, doordat er iemand vaak op zit.
groetjes
Mathy

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2007 22:38 #1162267 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Vies

Mathy schreef : Herinner me er even aan, dat ik komende zaterdag even naar je bekleding kijk. Ik wil even zien, hoe zoiets er precies in het echt uitziet. Op de foto&#39;s die in folders staan, krijg ik de indruk dat je snel verkleuringen ziet, als de pool van de stof ingedrukt wordt, doordat er iemand vaak op zit.

Ik heb precies dezelfde bekleding gehad in mijn 745 GLE 1987, en dat indrukken heb ik geen last van gehad. Maar die blauwe kleur is wel gevoelig voor vuil worden, het wordt behoorlijk goor op den duur (maar ik heb een gezin met drie kinderen en ging er altijd mee op vakantie, dan gaat het hard hoor).

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2007 09:45 #1162303 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic het is een mooi stofje hoor
Van zitplekken heb je geen last, de stof is redelijk kortpolig en behoorlijk slijtvast. Er staat al 350.000 km op de teller en er is alleen een klein beetje in en uitstapslijtage en je ziet dat de bestuurdersstoel wat meer gebruikt is als de andere stoelen.
De stof is wel gevoelig voor vlekken maar lijkt ook snel viezer dan hij is doordat een klein beetje verschil in lichtval al flinke kleurnuances veroorzaakt.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 11:35 #1164868 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 5832; duidelijk!
Hedwig heeft me laten zien wat mijn interieurcode inhoud.Mijn interieur was alleen op een 740GLE als optie te verkrijgen.Vandaar dat hij vrij zeldzaam is en ook niet in de meeste accesoirebrochures staat. Origineel is de stof een paar tinten donkerder dus hij is flinkt zongebleekt. Gelukkig is dat vrij regelmatig gebeurd dus valt het niet zo op.
Voor de sleuteldag van afgelopen zaterdag heb ik het interieur nog even schoon gemaakt. Wat mij opviel was dat er stof uit de stoelen blíjft komen als ik hem afzuig met een krachtige stofzuiger.Ook als je een paar keer bent gaan zitten komt er stof aan de zijkanten naar de oppervlakte waardoor het lijkt of er vlekken op de stoelen zitten. Deze veeg je er met de hand zo af, maar je blijft bezig...Ik ben dus maar met de mattenklopper en de stofzuiger aan de slag gegaan totdat er geen stof meer uitkwam.

• Jeffrey van Loo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 11:42 #1164871 door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic een einde?
Ik heb altijd het idee dat er geen einde komt aan de stof die uit de stoelen komt tijdens het stofzuigen. Is dat niet de vulling die je er langzamerhand doorheen zuigt?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 11:46 #1164872 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic vulling en menselijke resten...
Dat idee heb ik ook ja, het zal een combinatie van vulling en menselijke resten zijn. Al moet ik zeggen dat de stoelen na 350.000 km nog steeds vorstelijk zitten!
Ik heb het ook met de vloerbedekking, daar blijft zand uit komen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2007 18:49 #1165171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rood leder
Ik heb onlangs de 760 voorzien van rood leder, maar die kleurcode staat er precies niet bij.
&#160;
Iemand die de code weet...???
&#160;
&#160;

• Jeffrey van Loo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2007 14:37 #1165287 door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic welk jaar?
Van welk jaar denk je dat dat interieur is, dan kijk ik even of ik wat kan vinden.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC