Lekkage op bodem passagier´s kant.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2007 13:44 #1057913 door V700 register
Lekkage op bodem passagier´s kant. is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo fan´s,

Heb lekkage op de bodemplaat recht voor. Heb de bekleding losgehad en vond een slangetje. Ik geloof van de achterruit sproeier. Maar ik denk niet dat deze het is aangezien er geen antivries geur aan het gelekte water zit.
Heb laatst de lucht toevoer bij de voorraam goed gereinigd met hogedruk reiniger. Kan daar een slangetje los raken wat dan evt. lekkage kan veroorzaken?
Ik heb geen airco.

Groeten, Roelof.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2007 13:54 #1152981 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ventilatieroosters voeteneind.
Er zitten in in sommige wagens, volgens mij juist die zonder (af fabriek) airco's ventilatieroosters aan het "voeteneinde".
Als je met je hoofd onder het dashboard duikt, zou je die moeten kunnen zien.
Ze kunnen manueel open en dicht gezet worden, maar ik kan me voorstellen dat een stortvloed aan water iets teveel van het goed was en het daar dus lekt.
Wellicht moet je even het plastic aan de zijkant verwijderen om het goed te zien.
Tevens zit onder het afdekrooster (paraven, toch?) aan de rechterzijkant,(van binnenuit gezien) een opening voor de blower.Als je daar een emmer in leeggooit, om het zo maar te vformuleren, moet dat water ook ergens heen en wellicht dat het dan door de luchtinlaat het ventilatiesysteem binnenkomt.
Zodoende ligt het in de trommel waar ook de blower in zit, die achter de schopplaat zit boven de passagiers' voeten.
Kijk daar ook eens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2007 10:21 #1153073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ventilatieroosters
Hallo Bas, Bedankt voor de tip´s ik ga einde volgende week op speurtocht dan heb ik Rooie Mien weer bij me. Zo blijven we toch lekker bezig met onze schuiten. Groeten Roelof.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC