asbakverlichting modificatie
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2006 10:59 #1057568
door Adrian Maarleveld
asbakverlichting modificatie is gemaakt door Adrian Maarleveld
Nu het wat donker wordt heb ik alle binnenverlichting weer in orde gemaakt. Het vervangen van een lampje voor de asbakverlichting gaf eerst weer licht en een week later schijnbaar weer niet. Het bleek dat er een modificatie was toegepast. Het lampje brande niet wanneer de dashboard verlichting op maximaal stond en fel wanneer de dashboard verlichting maximaal gedimpt stond. Wat bleek: het witte draadje naar het lampje was doorgeknipt en het einde wat aan het lampje zit was verbonden met de massa bij de aansteker. De stroom gaat dan vanuit de regelbare weerstand via wit naar massa. Blijkbaar iemand geweest die zeker zijn asbak wilde vinden en volle vertrouwen had over de waardes van de instrumenten. Ik heb het maar hersteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2006 11:38 #1151586
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp ik het dan goed?
De vorige eigenaar wilde zelf met de schuif van de binnenverlichting bepalen hoe lang het duurde voordat de aansteker eruit plopte?.
Intressant.......
Overigens is dat witte draadje wel hét draadje om ook eventueel meerdere dimbare lampjes aan vast te hangen, ideaal!
Ik moet nog steeds de aan/uit knop van mijn ingebouwde TomTom eraan hangen, kan ik hem ook in het donker vinden...
Intressant.......

Overigens is dat witte draadje wel hét draadje om ook eventueel meerdere dimbare lampjes aan vast te hangen, ideaal!
Ik moet nog steeds de aan/uit knop van mijn ingebouwde TomTom eraan hangen, kan ik hem ook in het donker vinden...

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2006 11:45 #1151588
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verwende Bas met z'n TomTom
Die TomTomreclame gezien. Die twee mannen in die S80. "KeesKees, wij rijden zo de file in. Wat moeten we nu KeesKees?" Geweldig!Baseman schreef : Ik moet nog steeds de aan/uit knop van mijn ingebouwde TomTom eraan hangen.
- Marco
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2006 12:47 #1151589
door Marco
Beantwoord door Marco in topic sproeiertje
Volgens mij een v70 tweede model. Dit aangezien ik maar twee ruitenwissproeiers zie zitten. De oude s80 heeft er drie op de motorkap. Details.......

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2006 20:10 #1151630
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Complimenten voor Marco's feitenkennis
Geweldig!
Moderators: Jerry Stam