Factor 700, nummer 81

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2020 21:44 #1109975 door Chris Kobes
Factor 700, nummer 81 is gemaakt door Chris Kobes
Dag allen,
U zal begrijpen dat door de corona-crisis ook de hoeveelheid kopij voor het clubblad behoorlijk geslonken is.
Allicht heeft u nog een stukje voor in het clubblad wat u altijd al had willen schrijven?

Neem dan a.u.b. contact met mij op, zie voorpagina van de Factor 700.

Gegroet,
Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2020 18:30 #1462932 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Factor 700, nummer 81 - uitgesteld
Dag allen,

Helaas moet ik melden dat Factor 700 nummer 81 of tot op heden de zomer-editie voor 2020, samengevoegd gaat worden met de winter-editie van 2020.
Door het vervallen van de evenementen, beperkingen in reizen/afspraken en het feit dat ik zelf erg druk ben met de verbouwing van mijn huis en tuin gaat het niet lukken om een Factor 700 volledig te vullen.

Om duiding te geven aan mijn eerdere bericht, er is welgeteld één artikel toegestuurd om in de Factor 700 op te nemen. Oftewel dan resteren er nog 32 pagina's om te vullen.
Het is al vaker gemeld dat het clubblad een blad is door en voor leden, wat laat blijken dat het weinig leeft om kopij op te stellen voor het blad.
Gezien mijn persoonlijke situatie het qua tijd niet toelaat om deze restruimte in te vullen, heb ik samen met het bestuur besloten om de zomer-editie samen te voegen met de winter-editie.

Daarmee zeggende hoop dat ik voor die editie wel voldoende kopij zal ontvangen, dus vandaar deze oproep om even contact met mij op te nemen mocht je ergens ideeën over hebben.

Gegroet,
Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC