RKNL z'n Volvo 740 project

• Reinier Verbeek
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-09-2023 16:17 #1473666 door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic maar als je dit stuur wel wil zou ik nog even afdingen op de sta
maar als je dit stuur wel wil zou ik nog even afdingen op de staat van het stuur en het dan laten spuiten. Zo een stuur in nieuwstaat is niet te vinden schat ik, om degelijke Volvo redenen. Ze zijn erg hard bij het contact, en koud en glad.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2023 23:03 #1473672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nooit antwoord gehad
van de leverancier van de bedliner. Zegt genoeg lijkt me. Gewoon rommelpot dat ze doorverkopen. Een vakman had hoe dan ook contact opgenomen om toelichting te geven.

Ai, dat klinkt naar @Rversteeg. Een beste klap geweest ook zo te horen. Ik ben bekend met de risico's van stalen stuurwielen. Volvo heeft ze destijds niet voor niets grotendeels van rubber gemaakt. Is een stuk veiliger bij een ongeluk inderdaad.

@Reinierverbeek ik stuur 'm het liefst terug. Maar meneer reageert niet op mijn klacht, ondanks een paar dozijn onderdelen advertenties die hij online heeft en ondanks dat hij daarvoor zeer snel was met reageren. Spuiten kan ik zelf, maar is een rotklus bij zo'n stuur. Eerst helemaal kaal maken met afbijt. De scheurtjes uitkrabben en fatsoenlijk repareren. Voorzichtig zijn dat je geen vette vingers op het hout maakt. Meerdere lagen blanke lak spuiten en dan opschuren en polijsten tot het spiegelglad is. Al met al ben ik daar wel een paar dagen zoet mee. Dan koop ik liever een nieuw stuur voor 175 - 300 euro.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC