favorieten off-line bewaren??
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-06-2024 10:05 #1112031
door Reinier Verbeek
favorieten off-line bewaren?? is gemaakt door Reinier Verbeek
Weet een van de moderators of een web-master of de mogelijkheid bestaat om een favoriet off-line op mijn computer te bewaren??
Dat had ik natuurlijk ook moeten doen met de groene boeken die ooit beschikbaar waren op het net, maar ik hoop nu toch ook wat info voor 'eeuwig' te kunnen bewaren.
Met vriendelijke groet,
Reinier
Dat had ik natuurlijk ook moeten doen met de groene boeken die ooit beschikbaar waren op het net, maar ik hoop nu toch ook wat info voor 'eeuwig' te kunnen bewaren.
Met vriendelijke groet,
Reinier
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2024 10:28 #1475146
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic natuurlijk
Natuurlijk kun je favorieten op je eigen computer bewaren. Kwestie van knippen en plakken in een tekstdocument waarvan je in de bestandsnaam een klassering meegeeft om het overzichtelijk op te slaan in mappen. Doe ik al jaren en heb ik veel plezier en gemak van. Hetzelfde doe ik met andere relevante informatie.
't kost natuurlijk wel wat tijd, maar minder dan het bijhouden van een bibliotheek en het scheelt veel gezoek. Ik heb ook veel Engelse en Amerikaanse zaken, alsmede wat technische gegevens gegevens en brochures.
't kost natuurlijk wel wat tijd, maar minder dan het bijhouden van een bibliotheek en het scheelt veel gezoek. Ik heb ook veel Engelse en Amerikaanse zaken, alsmede wat technische gegevens gegevens en brochures.
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-06-2024 10:39 #1475147
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Top!
Dat was ik van plan, maar ik vroeg me af of er ergens een knoppie zit dat het makkelijker gaat of misschien weet iemand een appie waarmee je zo een hele discussie in 1 keer met een goede naam in een mapje gooit?
Groetjes Reinier
(PS dit is geen uitnodiging om over de site te klagen, alleen maar om dankbaar te zijn over de vele nuttige info die we samen hebben verzameld)
Groetjes Reinier
(PS dit is geen uitnodiging om over de site te klagen, alleen maar om dankbaar te zijn over de vele nuttige info die we samen hebben verzameld)
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2024 10:56 #1475150
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Reinier,
Zo'n knoppie zou je moeten inprogrammeren in de site. Maar je kunt ook een en dezelfde site maken, dan wordt het makkelijker. Het samengaan van twee verenigingen is zo'n knopje. Bovendien heb je dan een aantal voorzieningen gezamenlijk, dat scheelt een hoop werk en centjes. En twee weten meer dan een.
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2024 13:09 #1475319
door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Als het je gaat om favorieten
Als het je gaat om favorieten, heb je het dus alleen over de links zelf. Onder andere Firefox slaat die op een los HTML bestandje dat je zo kan kopieren naar andere computers.
Als het je gaat om de inhoud van de pagina's, kan je elke pagina afzonderlijk opslaan met het menu van je webbrowser: "File/Save page as" voor mijn engelstalige firefox. Een heel enkele website heeft een blokkade waardoor dat niet werkt. Binnen dit forum werkt het wel, maar zorg dat je ingelogd bent als je een discussie opslaat, want anders heb je alleen de startpost en niet de reacties.
Als het je gaat om de inhoud van de pagina's, kan je elke pagina afzonderlijk opslaan met het menu van je webbrowser: "File/Save page as" voor mijn engelstalige firefox. Een heel enkele website heeft een blokkade waardoor dat niet werkt. Binnen dit forum werkt het wel, maar zorg dat je ingelogd bent als je een discussie opslaat, want anders heb je alleen de startpost en niet de reacties.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2024 00:03 #1475323
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Da's een goeie tip (bij
Da's een goeie tip (bij Chrome kan het overigens ook met CTRL-S).
Moet dus wel pagina voor pagina, dus je zal al je favorieten moeten afgaan en die een voor een moeten opslaan.
Je kan ook een berg favorieten in een klap openen in Chrome (rechtermuis op de 'hoofd'favoriet en dan [alle () openen in een nieuw venster]. Daar zou je je ze dan redelijk snel een voor een met sneltoetsen kunnen opslaan.
CTRL-S is tablad opslaan + enter
CTRL-W is tablad sluiten (de volgende wordt dat automatisch actief)
Dat zou snel kunnen door deze twee toetscombinaties af te wisselen
Moet dus wel pagina voor pagina, dus je zal al je favorieten moeten afgaan en die een voor een moeten opslaan.
Je kan ook een berg favorieten in een klap openen in Chrome (rechtermuis op de 'hoofd'favoriet en dan [alle () openen in een nieuw venster]. Daar zou je je ze dan redelijk snel een voor een met sneltoetsen kunnen opslaan.
CTRL-S is tablad opslaan + enter
CTRL-W is tablad sluiten (de volgende wordt dat automatisch actief)
Dat zou snel kunnen door deze twee toetscombinaties af te wisselen
Moderators: Jerry Stam