V700 app ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2022 12:05 #1111455
door V700 register
V700 app ? is gemaakt door V700 register
Volvovrienden,
Nu ben ik zelf niet zo heel handig met IT, gebruiken doe ik het echter dagelijks. Misschien zeg ik iets doms, maar dat komt dan voort uit onwetendheid. Veel social media platformen werken met Apps. Nu heeft de V700 ook een sociaal karakter en zou het niet handig zijn als oa het forum ook via een app beschikbaar zou komen? Geen idee of zoiets realiseerbaar is, of wat zoiets moet kosten. Ik bedacht het mij alleen even. Ik zou dan vaker op het forum te vinden zijn denk ik. Wellicht maakt het de club ook wat toegankelijker en een stapje moderner?
Zo maar een idee hoor, wellicht ooit al eens geopperd, maar dacht, opmerken kan altijd. Hoe denken jullie hierover?
Nu ben ik zelf niet zo heel handig met IT, gebruiken doe ik het echter dagelijks. Misschien zeg ik iets doms, maar dat komt dan voort uit onwetendheid. Veel social media platformen werken met Apps. Nu heeft de V700 ook een sociaal karakter en zou het niet handig zijn als oa het forum ook via een app beschikbaar zou komen? Geen idee of zoiets realiseerbaar is, of wat zoiets moet kosten. Ik bedacht het mij alleen even. Ik zou dan vaker op het forum te vinden zijn denk ik. Wellicht maakt het de club ook wat toegankelijker en een stapje moderner?
Zo maar een idee hoor, wellicht ooit al eens geopperd, maar dacht, opmerken kan altijd. Hoe denken jullie hierover?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2022 11:17 #1472049
door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Aardig, eigentijds idee, Hans
Aardig, eigentijds idee, Hans. En inderdaad, de link op het beginscherm van jouw mobiel zetten is wel zo handig.
Adriaan
Adriaan
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2022 00:12 #1472045
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Je kunt gewoon een snelkoppeling aanmaken op je bureaublad.
Dat werkt net zo snel als een app. Laat 'm verwijzen naar de inlogpagina. Ik heb het niet zo op apps. Op een smartphone of tablet heb je minder mogelijkheden dan met Windows 10 of 11 op een pc of laptop. Maar ja, moderne tijden...
Moderators: Jerry Stam