Wat een genot
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2021 22:11 #1110700
door V700 register
Wat een genot is gemaakt door V700 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2021 09:29 #1467115
door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Lekker, geniet er van!
Lekker, geniet er van!
Zo ben ik altijd in de UK erg opgelucht om allemaal wegen te vinden waar je harder MAG dan je WILT, in Nederland is dat eigenlijk altijd andersom (met uitzondering van bebouwde kom natuurlijk).
Zo ben ik altijd in de UK erg opgelucht om allemaal wegen te vinden waar je harder MAG dan je WILT, in Nederland is dat eigenlijk altijd andersom (met uitzondering van bebouwde kom natuurlijk).
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2021 15:58 #1467126
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic L en D
Hallo Willem
In delen van Luxemburg en delen van het westen van Duitsland (ongeveer dezelfde hoogte) heb je dat ook. Dan vraag ik me wel eens af hoe je die maximaal toegestane snelheden kunt halen met een standaard auto.
groetjes
Mathy
In delen van Luxemburg en delen van het westen van Duitsland (ongeveer dezelfde hoogte) heb je dat ook. Dan vraag ik me wel eens af hoe je die maximaal toegestane snelheden kunt halen met een standaard auto.
groetjes
Mathy
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2021 02:17 #1467135
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic B200F
Zo'n B200F gaat op dit soort wegen hard zat. Het is geen lelijke eend uit de begintijd met 18 pk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2021 21:54 #1467145
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op venijnige korte klimmetjes
Op venijnige korte klimmetjes voelt het af en toe wel zo. Waarbij ik direct aanteken dat ik niet het uiterste van de auto heb gevraagd aangezien ze in het dagelijks leven niet zoveel is gewend 
Na twee keer 5 uur over de autobahn draven voelt de drijflijn van de auto losser en soepeler aan. Rationeel kan ik dit echter niet verklaren anders dan dat zuigerveren, kleppen en injectors 'schoongebrand' zijn.
Is dat wat ik voel? Of is er sprake van wishfull feeling?

Na twee keer 5 uur over de autobahn draven voelt de drijflijn van de auto losser en soepeler aan. Rationeel kan ik dit echter niet verklaren anders dan dat zuigerveren, kleppen en injectors 'schoongebrand' zijn.
Is dat wat ik voel? Of is er sprake van wishfull feeling?
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2021 12:58 #1467153
door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Dat heet ook wel een '
Dat heet ook wel een ' italian tune up'. Inderdaad brand je met hogere toerentallen de kleppen schoon.
In Nederland te bereiken door af en toe een kwartiertje, als de motor al lekker op temperatuur is, twee versnellingen terug te schakelen.
In Nederland te bereiken door af en toe een kwartiertje, als de motor al lekker op temperatuur is, twee versnellingen terug te schakelen.
Moderators: Jerry Stam