Hoera, misschien
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2021 09:46 #1110651
door Wim Pothoven
Hoera, misschien is gemaakt door Wim Pothoven
kan het straks weer. Maar middels de nieuwsbrief van Dave toch een "stip aan de horizon" gekregen in deze turbulente tijd. Blij dat we in oktober wellicht een keer los kunnen. Hoop dat iedereen binnen onze bakstenenclub er ook zo over denkt, dan worden het vast 2 mooie dagen. Heb ze al vast in potlood genoteerd, oudere auto dus old school nog in een agenda.
Groeten uit Twente
Wim Pothoven/ lid 1409
Groeten uit Twente
Wim Pothoven/ lid 1409
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2021 10:14 #1466703
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Tekst van Dave
Beste Leden,
Enige dagen geleden hebben we gehoord dat de Corona maatregelen versoepeld zijn. Het is te verwachten dat deze versoepelingen op termijn verder zullen worden uitgebreid.
Vooralsnog hebben we daarom de volgende activiteiten alvast gepland voor 2021:
- de Najaarsrit op 9 oktober,
- de gecombineerde ALV 2019 en ALV 2020 op 16 oktober.
- de Nachtrit op 6 november,
Activiteiten zoals sleuteldagen kunnen we op dit moment nog niet plannen. De bedrijven die ons gastvrijheid verlenen zijn op dit moment nog huiverig en stellen hun locaties hiervoor niet beschikbaar. Het is te verwachten dat sleuteldagen om die reden nog wel even op zich zullen laten wachten. Zodra hierin verandering komt, zullen wij ook deze weer plannen en organiseren. Ideeen over activiteiten die met inachtneming wel georganiseerd zouden kunnen worden (en hulp daarbij) zijn uiteraard van harte welkom.
Voor wat betreft de Factor moet we helaas melden dat onze hoofdredacteur Chris is getroffen door Corona. Het is om die reden onmogelijk gebleken om de voorjaars Factor tijdig te produceren.
Uiteraard hiervoor alle begrip en mede namens de leden wensen we Chris een spoedig en volledig herstel. Zoals Chris dat zelf omschrijft: "Het gaat gelukkig weer een stuk beter, nog wel vermoeid en de concentratie is wat minder, maar aan de beterende hand...." Overigens was Chris ook voor zijn ziekte steeds op zoek naar kopij en kan hij elke bijdrage gebruiken.
Voor wat betreft de onderdelenvoorziening, zijn we (opnieuw) in contact met de Volvo Klassieker vereniging om te bezien of onze club gebruik kan maken van faciliteiten van VKV. Op dit moment is een beperkt assortiment 700-900 artikelen reeds beschikbaar via de website van de VKV.
Al met al, zijn we als bestuur blij dat er geleidelijk weer ruimte komt om activiteiten te ontwikkelen. We popelen om weer met elkaar aan de slag te gaan en weer leuke activiteiten te organiseren. Uiteraard is er bij dit alles is er sprake van 1 maar...Alles valt met de ons geboden ruimte, m.a.w. alles is nog onder voorbehoud.
Hopend u allen weer op de genoemde data te ontmoeten, alvast tot spoedig ziens.
Dave Hartsteen
Voorzitter
namens het volledige bestuur.
Enige dagen geleden hebben we gehoord dat de Corona maatregelen versoepeld zijn. Het is te verwachten dat deze versoepelingen op termijn verder zullen worden uitgebreid.
Vooralsnog hebben we daarom de volgende activiteiten alvast gepland voor 2021:
- de Najaarsrit op 9 oktober,
- de gecombineerde ALV 2019 en ALV 2020 op 16 oktober.
- de Nachtrit op 6 november,
Activiteiten zoals sleuteldagen kunnen we op dit moment nog niet plannen. De bedrijven die ons gastvrijheid verlenen zijn op dit moment nog huiverig en stellen hun locaties hiervoor niet beschikbaar. Het is te verwachten dat sleuteldagen om die reden nog wel even op zich zullen laten wachten. Zodra hierin verandering komt, zullen wij ook deze weer plannen en organiseren. Ideeen over activiteiten die met inachtneming wel georganiseerd zouden kunnen worden (en hulp daarbij) zijn uiteraard van harte welkom.
Voor wat betreft de Factor moet we helaas melden dat onze hoofdredacteur Chris is getroffen door Corona. Het is om die reden onmogelijk gebleken om de voorjaars Factor tijdig te produceren.
Uiteraard hiervoor alle begrip en mede namens de leden wensen we Chris een spoedig en volledig herstel. Zoals Chris dat zelf omschrijft: "Het gaat gelukkig weer een stuk beter, nog wel vermoeid en de concentratie is wat minder, maar aan de beterende hand...." Overigens was Chris ook voor zijn ziekte steeds op zoek naar kopij en kan hij elke bijdrage gebruiken.
Voor wat betreft de onderdelenvoorziening, zijn we (opnieuw) in contact met de Volvo Klassieker vereniging om te bezien of onze club gebruik kan maken van faciliteiten van VKV. Op dit moment is een beperkt assortiment 700-900 artikelen reeds beschikbaar via de website van de VKV.
Al met al, zijn we als bestuur blij dat er geleidelijk weer ruimte komt om activiteiten te ontwikkelen. We popelen om weer met elkaar aan de slag te gaan en weer leuke activiteiten te organiseren. Uiteraard is er bij dit alles is er sprake van 1 maar...Alles valt met de ons geboden ruimte, m.a.w. alles is nog onder voorbehoud.
Hopend u allen weer op de genoemde data te ontmoeten, alvast tot spoedig ziens.
Dave Hartsteen
Voorzitter
namens het volledige bestuur.
- Ger Wagemans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2021 12:22 #1466705
door Ger Wagemans
Beste bestuur leden.
Willen jullie Chris veel beterschap wensen!
Ander vraagje is het mogelijk de jaarvergadering vroeger te laten beginnen.
Mijn voor stel is om 10 uur tot 12 uur lunchpauze en dan van 12,45 beginnen tot 15 uur.
Dan zijn we weer lekker op tijd thuis!
Groet Ger
Beantwoord door Ger Wagemans in topic Jaarvergadering
Beste bestuur leden.
Mijn voor stel is om 10 uur tot 12 uur lunchpauze en dan van 12,45 beginnen tot 15 uur.
Groet Ger
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2021 23:45 #1466716
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Volvisti
In een mail aan het bestuur heb ik net Chris beterschap gewenst en me afgemeld voor de ALV. Ik heb al een ALV van een andere vereniging en een verjaardag op de kalender staan bij die datum. (En over die combinatie ben ik al niet gelukkig.)
groetjes
Mathy
In een mail aan het bestuur heb ik net Chris beterschap gewenst en me afgemeld voor de ALV. Ik heb al een ALV van een andere vereniging en een verjaardag op de kalender staan bij die datum. (En over die combinatie ben ik al niet gelukkig.)
groetjes
Mathy
- Ger Wagemans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2021 22:06 #1466795
door Ger Wagemans
Beste bestuur leden.
Groet Ger
Beantwoord door Ger Wagemans in topic Jaarvergadering
Beste bestuur leden.
Groet Ger
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2021 02:51 #1466959
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ja,
Maar dan moeten "we" ook vroeg het nest uit. Ik weet niet wie je met "we" bedoeld maar mij niet zeker niet. 

- Michel Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2021 20:23 #1467332
door Michel Visser
Beantwoord door Michel Visser in topic Leuk, ik hoop dat onze auto
Leuk, ik hoop dat onze auto dan klaar is.
Moderators: Jerry Stam