Tot ziens!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2019 16:18 #1109004 door V700 register
Tot ziens! is gemaakt door V700 register
Waarde Volvisten,

ik heb zojuist deze mail aan onze secretaris Johan gestuurd:

<blockquote>
Beste Johan,
Met een dubbel gevoel zeg ik mijn lidmaatschap van de Volvo700vereniging aan het einde van dit verenigingsjaar op. De reden hiervoor is dat we onze 960 hebben verkocht en over zijn gestapt in een V70 III uit 2008. Na 4 verschillende 9-series gereden te hebben verlaat ik met spijt deze vereniging en dit karakteristieke model. Ik wens de vereniging en de 7-9 serie een goede toekomst toe en wie weet stap ik ooit weer in!
</blockquote>

Dus ja, ik verlaat de vereniging en verruil de laatste echte Volvo-serie voor een inmiddels alweer 11 jaar oude "nieuwe". Het is de derde generatie V70 met een 3.2 liter 6 in lijn zonder turbo. Rijden als een trein, van binnen een Volvo, maar van buiten.....

Vanmiddag was ik even bij Nordicar voor een klein probleem, bij het tanken slaat de pomp geregeld af terwijl de tank nog lang niet vol is. Dat is lastig, dus even terug voor raad of een oplossing. Denise van de receptie zei enigszins besmuikt: "Ik heb het even gegoogled en je komt de klacht wel vaker tegen bij Ford....". Dus of ik nog een Volvo rijd? Ik weet het niet. Maar het rijdt wel perfect, zeker als ik straks aan alle piepjes en hulpjes gewend ben.

Ik heb nog wat spul op zolder liggen dat ik bij de advertenties zal plaatsen, het mag allemaal voor weinig weg.

Ik verlaat de vereniging met goede herinneringen, heb veel geleerd en heel veel waardering gekregen voor de kennis, kunde en toewijding die er bij vele medeleden is.

Hartelijke groet

Bart Udo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2019 18:40 #1455710 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic H Bart,
H Bart,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat je gaat maar je hebt in ieder geval een fijne en mooie automobiel gekocht van het juiste merk! Veel rijplezier en veilige kilometers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2019 21:10 #1455717 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel plezier
Van de V70, mogelijk ga je tóch nog eens terug verlangen naar de 940, dat hoor je toch heel vaak.
Bij Nordicar kun je nog eens met weemoed naar een 940 kijken.

• Adriaan Versluijs
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2019 13:50 #1455743 door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Succes
Succes met de nieuwste aanwinst, Bart. Van het wisselen van die snel slijtende koplampwisserbladen ben je in elk geval verlost...

Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2019 08:13 #1455925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Folvo
Jammer dat je ons verlaat en natuurlijk wens ik je veel veilige kilometers! Misschien helpen al die piepjes :) wel daarbij.

Tot ziens
JP

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC