Nieuwsbrief

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 20:48 #1106248 door Ton Visser
Nieuwsbrief is gemaakt door Ton Visser
Woensdag 4 januari ontving ik een nieuwsbrief van onze Volvo700Vereniging in de mail, zaterdag jl. volgde daar nog een aanvulling op:
volvo-700-vereniging.email-provider.nl/w...yyp6xvnwi/4ds941jusu
Dit is blijkbaar een nieuw initiatief van het bestuur, een nieuwe manier zoeken om met de leden te communiceren.

En ik zal de laatste zijn daar niet voor open te staan.

Ik heb de nieuwsbrief door zitten lezen en ondanks het feit dat er althans voor mij geen nieuws in staat moet ik zeggen dat het mij aanstaat, het idee en de opzet.
Maar of ik ben de eigenaar van het enige bekend zijnde e-mail adres, wat ik mij niet kan indenken, of ik ben de enige die de moeite neemt hier op deze nieuwsbrief te reageren en dat vind ik erg jammer.
Waarbij ik mij wel afvraag of de nieuwsbrief nou aan alle leden van de vereniging is gestuurd of naar alle forumgebruikers.

Er is mij wel eens verweten af en toe enigszins kort of zelfs negatief over te komen, maar de grote stilte na het verschijnen van de eerste Nieuwsbrief wil ik met deze bijdrage doorbreken.

Of ben ik toch het enige verenigingslid met een bij het bestuur bekend e-mailadres?

Groeten,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 20:57 #1433601 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Geen nieuwsbrief?
Dag Ton,

Ik heb geen nieuwsbrief gekregen, maar zal de brief in het door jou geplaatste linkje eens lezen.

Het klink wel interesant wat je verteld.

Groeten,
Gerben

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:00 #1433602 door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Nou
Zeer benieuwd Gerben, niet in de laatste plaats of meer leden hem niet ontvangen hebben.

Groeten,

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:05 #1433604 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Nope, je bent niet alleen :)
En ik vermoed dat die ook nog wel naar meer leden is verzonden en niet alleen de forumgebruikers.

Ook ik was zeer gecharmeerd van dit nieuwe initiatief, want we kunnen als vereniging het niet langer volhouden om alleen 'analoog' bezig te zijn.
Van de lokale Oranjevereniging in mijn dorp krijg ik bijv. ook al het nieuws en uitnodigingen via de e-mail.
Soms gaat het nieuws zo snel dat je het analoog gewoon niet kunt bij houden en zoals je ziet kun je met de eerste editie al geld besparen op een entreekaartje!

Ach, wellicht voelde het ontvangen van de nieuwsbrief gewoon erg natuurlijk :)

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:10 #1433605 door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Maar,
"En ik vermoed dat die ook nog wel naar meer leden is verzonden en niet alleen de forumgebruikers."

Dat was niet wat ik bedoelde, was het nou de bedoeling dat de leden van de Volvo700Vereniging hem zouden ontvangen, of de leden van het forum, lid of geen lid van de vereniging.

Groeten,

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:25 #1433608 door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Hierbij
Voor de volledigheid hierbij de link naar de eerste nieuwsbrief, waarop de eerdere link een aanvulling is.
volvo-700-vereniging.email-provider.nl/w...yyp6xvnwi/4ds941jusu

Groeten,

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:27 #1433609 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Ter info
De nieuwsbrief is verzonden naar het huidig bekende e-mailadres van alle leden van onze vereniging.
Mocht men de nieuwsbrief dus niet ontvangen hebben, dan is het e-mailadres niet bekend bij de secretaris.
Dit kan men dus alsnog doorgeven, zodat de volgende nieuwsbrief wel verzonden zal worden naar het correcte e-mailadres.

De start is er en op deze wijze zal de e-maillijst dus volledig en compleet gemaakt worden.

PS: Check ook de spamfilter of spambox, wellicht dat die er tussenuit gevist is.

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:35 #1433610 door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Ok duidelijk
Ik vraag mij dan alleen af hoe ZwerverRoodbaard aan die info komt en blijf ik bij mijn punt dat ik de reacties op het forum niet overweldigend vind.

Ik mag toch aannemen dat dit niet alleen maar bedoeld is om aan de juiste e-mailadressen van alle leden te komen.

Groeten,

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 21:56 #1433611 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic ZwerverRoodBaard
Ton, ZwerverRoodBaard maakt tegenwoordig onze Factor 700's en zal waarschijnlijk ook de nieuwsbrieven hebben opgezet..

Mijn e-mail adres bekend bij de vereniging gebruik ik nog steeds, andere mailtjes krijg ik wel, maar de nieuwsbrief is niet ontvangen. Ik zal nog eens even checken of die misschien in de spam is beland.

Groeten,
Gerben

• Adriaan Versluijs
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2017 23:04 #1433616 door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Idem
Eveneens geen nieuwsbrief ontvangen. Al 15 jaar zelfde emailadres.
Aanloopproblemen?

Adriaan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC