Leo de Haas

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2015 11:16 #1104700 door Jerry Stam (GAST)
Leo de Haas is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Vanochtend vernam ik dat Leo de Haas TV Producties failliet is verklaard

www.facebook.com/LeodeHaasTVProdukties/?fref=nf

Persoonlijk vind ik dat best jammer. Want hij maakte het origineel. Een goed programma waar ik jaren met plezier naar keek,
de SBS-achtige kopieën met die kabouter op een kratje en die demonische ex-OvJ konden daar bij nog niet in de schaduw staan

Het was een goeie kerel, met een liefde voor oude auto's, ook Volvo.

Hieronder de tekst van zijn Facebookpagina

Beste mensen,
Het bedrijf dat ik op 1 januari 1980 begon heeft vorige week haar eigen faillissement aan moeten vragen en dat is vanmorgen om 10:00 uur door de rechter uitgesproken. De reden daarvan is simpel: te weinig werk.
Vanaf 2011 zijn de bezuinigingen bij de Publieke Omroep sterk voelbaar geworden. Per 1 januari 2016 wordt de situatie bij de NPO er nog weer eens slechter op, maar dat gaan wij dus in deze vorm niet meer meemaken. Ook merken we dat de financiële situatie bij de commerciëlen verre van florissant is.
Om een idee te geven: tussen 2011 en 2014 hebben wij voor Blik op de Weg ruim 63% van ons budget moeten inleveren. We moesten het dus doen met minder dan 37% van het aanvankelijke budget. En dat kon niet; er moest geld bij. Dat geld hadden we in de vorm van reserves en die hebben we erbij gelegd tot ze op waren.
Kortgeleden werd duidelijk dat ook het nieuwe programma ‘Politiewerk’ waarin we twee jaren werk investeerden niet doorgaat en ook trok RTL Nederland haar opdrachten aan ons plotseling in. We zijn er vervolgens niet voldoende (snel) in geslaagd om andere bronnen van inkomsten aan te boren.
Gelukkig laten we nauwelijks onbetaalde schuldeisers achter.
Hoe het verder gaat met deze pagina weet ik eerlijk gezegd nog niet. Dat horen jullie nog!
Leo de Haas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2018 17:57 #1446227 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Nu met een update over zijn Volvo

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2018 18:51 #1446235 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Leuk verhaal Jerry!
Leuk verhaal Jerry!
Mooie site van zijn huidige bedrijf (qbautos.nl). Toevallig ook nog eens bij mij in de buurt :-)

• Willem van Strik
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2018 22:21 #1446245 door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Dank voor de tip, er moet een
Dank voor de tip, er moet een tijdschrift op het boodschappenlijstje!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC