Lidmaatschap opgezegd

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2015 20:23 #1104369 door Ton Visser
Lidmaatschap opgezegd is gemaakt door Ton Visser
Nee, even verder lezen,

Ik heb mijn lidmaatschap van de zogenaamde officiële Volvo700Vereniging Facebookpagina opgezegd.
Ik heb het er al eerder over gehad, en de ontwikkelingen van de laatste weken hebben mij alleen maar gelijk gegeven, er is niets officieels aan die Facebookpagina, daar heeft nooit een bestuursbeslissing aan ten grondslag gelegen.
Ik heb via een volmacht mijn stem gegeven aan een ander bestuur en vind dat ik mijn informatie voorlopig binnen de vereniging moet halen, in eerste instantie op ons forum en dus niet op een Facebookpagina die geen enkele binding met onze vereniging heeft anders dan enkele leden die er wel bij aangesloten zijn.

Groeten,

Ton.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2015 10:04 #1421821 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volmondig mee eens, en ik
Volmondig mee eens, en ik vind dat het bestuur zich moet distantiëren van deze facebook pagina.
De club kan best besluiten om op facebook te gaan, maar dan volledig besloten voor leden van de club en niet met al die bangers en ander volk..

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2015 16:13 #1421828 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Facebook pagina?
Als ik mij goed herinner zijn volgens de statuten en/of het huishoudelijk reglement mailingen (post) en de factor de officiële communicatie kanalen.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC