V700 documentatie archief
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2015 19:23 #1104364
door Lex Stax
V700 documentatie archief is gemaakt door Lex Stax
Waarde Volvisti,
Via wat omzwervingen is een aantal dozen met V700-documentatie bij mij gekomen. De inhoud bestaat uit folders, oude Facto 700's, manuals, technische handleidingen, et cetera. Dit is het V700 documentatie-archief.
Wat er in de dozen zit ga ik de komende maanden maar eens ordenen. Dan wordt duidelijk wat er in het archief zit.
Het archief willen we zo compleet mogelijk maken. En da's natuurlijk een flinke opgave. Daarom wil ik jullie vragen om als je zaken hebt zoals:
- folders
- handleidingen
- montagehandleidingen
- ander reclamemateriaal
om dat mij te laten weten en desgewenst over te dragen aan de V700-vereniging. Dan wordt het archief zo 'vanzelf' gevuld. De folders etc. zijn op Marktplaats veelal niet de hoofdprijs waard. En de club is er blij mee!
Ook documenten in digitale vorm zijn van harte welkom. Die kunnen we via de site beschikbaar maken aan de leden.
De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen. Ik verwacht daar overigens pas ná de kerstvakantie over te kunnen berichten.
Via wat omzwervingen is een aantal dozen met V700-documentatie bij mij gekomen. De inhoud bestaat uit folders, oude Facto 700's, manuals, technische handleidingen, et cetera. Dit is het V700 documentatie-archief.
Wat er in de dozen zit ga ik de komende maanden maar eens ordenen. Dan wordt duidelijk wat er in het archief zit.
Het archief willen we zo compleet mogelijk maken. En da's natuurlijk een flinke opgave. Daarom wil ik jullie vragen om als je zaken hebt zoals:
- folders
- handleidingen
- montagehandleidingen
- ander reclamemateriaal
om dat mij te laten weten en desgewenst over te dragen aan de V700-vereniging. Dan wordt het archief zo 'vanzelf' gevuld. De folders etc. zijn op Marktplaats veelal niet de hoofdprijs waard. En de club is er blij mee!
Ook documenten in digitale vorm zijn van harte welkom. Die kunnen we via de site beschikbaar maken aan de leden.
De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen. Ik verwacht daar overigens pas ná de kerstvakantie over te kunnen berichten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2015 21:16 #1421774
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Instructie vervangen bladveer 960-II
Hierbij een upload van de originele instructie voor de vervanging van de bladveer bij een 960-II
Groeten Teus
volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...angen%20bladveer.pdf
Groeten Teus
volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...angen%20bladveer.pdf
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2015 21:48 #1421777
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi zo! Tenx Teus.
Mooi zo! Tenx Teus.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2015 23:27 #1421782
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Dank je Teus!
Piet
Dank je Teus!
Piet
Piet
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2015 08:35 #1421816
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Zweeds?
Mocht je iets in het Zweeds tegenkomen, dan vertaal ik het voor je Lex.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2015 21:38 #1421838
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VIDA Volvo achteras onderdeelnummers
Hierbij een print van de VIDA pagina met onderdeelnummers van de 960 achteras.
Teus
Teus
Moderators: Jerry Stam