verslag sleuteldag mei/juni 2015 bij van de Wulp Spijkenisse

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2015 15:36 #1104362 door V700 register
Beste Volvisti,

afgelopen mei/ juni is er in Spijkenisse een sleuteldag georganiseerd bij van de Wulp.
Is er iemand, die daarbij aanwezig is geweest, die tijd en zin heeft om hiervan een verslagje te maken en deze aan mij te mailen.
Ik zorg er dan voor dat dit verslagje bij Chris Kobes terecht komt, zodat hij het verslagje in de eerstvolgende Faktor 700 kan laten opnemen.
Het hoeft geen uitgebreid stuk proza te worden, mag wel, maar max. een A4 tje is voldoende.
Als je er ook foto's bij hebt, stuur die dan in een aparte bijlage met het mailtje mee, plak ze dus niet in het verslag.( dit heeft te maken met de opmaak door de drukker, is mij verteld)
Het is erg leuk voor de deelnemers van de betreffende sleuteldag dat zij hierover lezen in de Faktor, maar ook voor het deelnemende bedrijf , het is toch een vorm van reklame.
Ik hoop dat iemand genegen is om dit te doen, uit ervaring weet ik dat dit vaak de oorzaak was van het ontbreken van een stukje in de Faktor, ik zit nu nog te wachten op een verslagje van 1 jaar geleden, maar heb de hoop nu opgegeven.
Bij voorbaat dank voor de energie en tijd die je hierin wilt steken,
namens de leden van de Volvo 700.

Gerhard Bosma
gerhardbosma@casema.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2015 17:46 #1421762 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Gerhard,
Hoi Gerhard,

Ik zal dat als ik jou was in overleg met het nieuwe bestuur doen. Het is geloof ik nog lang niet zeker hoe en door wie de factor gemaakt gaat worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2015 18:11 #1421763 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Factor is allang bekend
De overdracht van de Factor is allang bekend,
Staat ook al beschreven in de Factor.

Chris gaat dit doen en we zijn al vanaf het tweede nummer bezig om hem in te werken.

Of het bestuur er nog twee wil maken is aan hun, ik was er klaar voor om er nog twee uit te brengen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2015 08:10 #1421786 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chris
Chris, stel je even voor hier, foto ook welkom. Misschien in een topic zoals bv " kopij voor de nieuwe factor" Vermeld dan ook de kontaktmogelijkheden en waar grote bestanden heengestuurd kunnen worden. Vraag dan tevens aan Jerry Stam of hij die topic een beetje bovenaan of in het hoofdmenu kan plaatsen zodat iedereen je kan vinden.

Groetjes Rudiger

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2015 20:47 #1421803 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Moi
Nou ik ben Chris :)

Uiteraard zijn stukjes tekst (redactionele bijdragen) over evenementen/eigen ervaringen met de Volvo/reisverslagen/technische artikelen e.d. hartstikke welkom.
Deze kunnen via de reguliere weg, zie bladzijde 3 v/d Factor, naar de redactie gestuurd worden.

Vooralsnog laat ik mij nog even informeren door het a.i. bestuur m.b.t. de overdracht van Maarten zijn werkzaamheden i.r.t. de Factor.
Zoals Maarten in de laatste Factor heeft aangegeven hebben wij reeds een goede samenwerking en heb ik al een bijdrage mogen leveren aan het clubblad.

Als alles duidelijk is dan zal het 'officiële' voorstellen nog wel gebeuren.
Ik heb er i.i.g. zin in :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2015 15:48 #1421956 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic redactioneel stukje
Nu is er in een voorgaande ALV besloten dat Paul Aupers en ik de redactionele stukjes verzamelen en doorgeven aan de redakteur van de Faktor 700.
Dit was gevraagd door Maarten, omdat hij tijd tekort kwam.
Als ik het goed lees, gaat Chris dit zelf doen en wens ik hem daar veel succes bij.
Ik wacht nog op een bijdrage van een sleuteldag in 2014 en ondanks diverse malen gemaild te hebben, blijft het stil hieromtrent.
Tot nader orde onthoud ik mij van bemoeienis en wacht af wat Chris met het nieuwe bestuur afspreekt. Wordt vervolgd.

Gerhard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC