Zaterdag 12 sept. BALV
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 21:37 #1104264
door V700 register
Zaterdag 12 sept. BALV is gemaakt door V700 register
Beste Volvo vrienden,
Zojuist aan bestuur een e-mail gestuurd met verzoek of ze datum BALV per omgaande bekend willen maken.
We hebben allemaal een agenda en zou toch fijn zijn als we dit op tijd weten.
We zijn nu ruim een week verder en niks meer vernomen.
De BALV moet er nu dus al binnen drie weken zijn.
Bij deze nogmaals oproep aan bestuur.
Graag per omgaande een datum , tijd en locatie.
Zojuist aan bestuur een e-mail gestuurd met verzoek of ze datum BALV per omgaande bekend willen maken.
We hebben allemaal een agenda en zou toch fijn zijn als we dit op tijd weten.
We zijn nu ruim een week verder en niks meer vernomen.
De BALV moet er nu dus al binnen drie weken zijn.
Bij deze nogmaals oproep aan bestuur.
Graag per omgaande een datum , tijd en locatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 22:00 #1420989
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord
Frits,
De uitnodigingen liggen klaar, die zijn dit weekend verzendklaar gemaakt, die gaan maandag op de post.
Voor jouw informatie: Zaterdag 12 september, 13:00 uur in De Schildkamp in Asperen.
Met vriendelijke groet,
Maarten de Rijke
De uitnodigingen liggen klaar, die zijn dit weekend verzendklaar gemaakt, die gaan maandag op de post.
Voor jouw informatie: Zaterdag 12 september, 13:00 uur in De Schildkamp in Asperen.
Met vriendelijke groet,
Maarten de Rijke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2015 22:46 #1420990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet dus...
Monumentendag, de RUN-wandeling in Winschoten met naar verwachting zo'n 300 -900 koffie- en genietklanten bij het Stoomgemaal. Bij deze dus mijn formele afmelding.
Wijsheid en plezier gewenst!
JP
Wijsheid en plezier gewenst!
JP
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2015 10:03 #1421003
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Nee.
Dat ga ik dus ook niet halen.
Maar kan hier wel een agenda geplaatst worden voorzover al aanwezig?
Ik zal in ieder geval proberen een volmacht af te geven.
Groeten,
Maar kan hier wel een agenda geplaatst worden voorzover al aanwezig?
Ik zal in ieder geval proberen een volmacht af te geven.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2015 12:39 #1421008
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Agenda
Agenda zal ik ook hier neer zetten.
Wacht nog even tot de brief op de mat is gevallen.
Wacht nog even tot de brief op de mat is gevallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2015 04:48 #1421016
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ga ik ook niet redden
Ivm jaarlijks terugkerende BBQ op die datum moet ik ook afzeggen / afmelden helaas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2015 08:22 #1421018
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met GROTE VERBAZING
Met grote verbazing lees ik nu dat Maarten de agenda heeft gemaakt, dit ondanks dat hij mij ervan beschuldigd dat ik me achter de leden verschuil en ik de agenda moet maken.
Waarop mijn antwoord was dat niet ik maar de leden de agenda bepalen en ik na datum en plaats met de agenda zou komen zoals de leden hem wensen.
Nu staat zelfs mijn naam achter paar punten. Te gek voor woorden.
U ziet maar weer dit bestuur doet gewoon wat het wil.
Nu er zijn nog twee agenda punten die toegevoegd dienen te worden.
1 * Vertrouwen opzeggen in huidige bestuur.
2* De statuten zijn gedeeltelijk hopeloos achterhaald en getuigen niet van democratische besluitvorming.
Verder wensen wij tijdens de BALV een onafhankelijke voorzitter die de vergadering gaat leiden.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te komen dan graag een machtiging afgeven.
Dit mag u indien gewenst ook naar mij sturen. 960estate@gmail.com (link stuurt een e-mail)
Waarop mijn antwoord was dat niet ik maar de leden de agenda bepalen en ik na datum en plaats met de agenda zou komen zoals de leden hem wensen.
Nu staat zelfs mijn naam achter paar punten. Te gek voor woorden.
U ziet maar weer dit bestuur doet gewoon wat het wil.
Nu er zijn nog twee agenda punten die toegevoegd dienen te worden.
1 * Vertrouwen opzeggen in huidige bestuur.
2* De statuten zijn gedeeltelijk hopeloos achterhaald en getuigen niet van democratische besluitvorming.
Verder wensen wij tijdens de BALV een onafhankelijke voorzitter die de vergadering gaat leiden.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te komen dan graag een machtiging afgeven.
Dit mag u indien gewenst ook naar mij sturen. 960estate@gmail.com (link stuurt een e-mail)
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2015 10:52 #1421022
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Goedemorgen Frits,
Goedemorgen Frits,
Artikel 15 lid 3 van de statuten bepaalt dat in de bijeenroeping van de algemene ledenvergadering de te behandelen onderwerpen worden vermeld. Dus wat dat betreft heeft Maarten correct gehandeld. Als jij vindt dat niet alle door jou aangedragen onderwerpen op de agenda zijn vermeld dan heb je natuurlijk een punt en moet je dat melden bij het bestuur. Het bestuur mag zelf ook agendapunten toevoegen, bijvoorbeeld op verzoek van andere leden. Voor de bijeenroeping geldt een termijn van zeven dagen dus er is nog tijd genoeg om een tweede bijeenroeping te versturen met een definitieve agenda.
Artikel 13 lid 1 van de statuten bepaalt dat de ledenvergaderingen worden geleid door de voorzitter of bij diens afwezigheid door het oudste aanwezige bestuurslid. Pas als er geen bestuursleden aanwezig zijn dan voorziet de vergadering zelf in haar leiding. Dus zolang er een bestuurslid aanwezig is is het niet mogelijk om iemand buiten het bestuur de vergadering te laten leiden.
Piet
Artikel 15 lid 3 van de statuten bepaalt dat in de bijeenroeping van de algemene ledenvergadering de te behandelen onderwerpen worden vermeld. Dus wat dat betreft heeft Maarten correct gehandeld. Als jij vindt dat niet alle door jou aangedragen onderwerpen op de agenda zijn vermeld dan heb je natuurlijk een punt en moet je dat melden bij het bestuur. Het bestuur mag zelf ook agendapunten toevoegen, bijvoorbeeld op verzoek van andere leden. Voor de bijeenroeping geldt een termijn van zeven dagen dus er is nog tijd genoeg om een tweede bijeenroeping te versturen met een definitieve agenda.
Artikel 13 lid 1 van de statuten bepaalt dat de ledenvergaderingen worden geleid door de voorzitter of bij diens afwezigheid door het oudste aanwezige bestuurslid. Pas als er geen bestuursleden aanwezig zijn dan voorziet de vergadering zelf in haar leiding. Dus zolang er een bestuurslid aanwezig is is het niet mogelijk om iemand buiten het bestuur de vergadering te laten leiden.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2015 16:33 #1421112
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bestuur of dictatuur
Heb er niet veel over gezegd . Maar ik heb totaal geen vertrouwen in het bestuur wat er nu nog zit.
Ze kunnen het clubblad niet eens op tijd laten verschijnen zijn erg aanwezig op vergaderingen. En komen niets na. Mensen jullie zijn net schapen lopen in de meute wordt wakker en kies voor een 100% nieuw bestuur en weg met die raad van wijze mannen. Gewoon 7 man in het bestuur of 5 man met de regio mensen erbij. Die zijn namelijk belangrijker dan een voorzitter of secretaris. Tot de leden en sleutel adressen. Ik groet u
Ze kunnen het clubblad niet eens op tijd laten verschijnen zijn erg aanwezig op vergaderingen. En komen niets na. Mensen jullie zijn net schapen lopen in de meute wordt wakker en kies voor een 100% nieuw bestuur en weg met die raad van wijze mannen. Gewoon 7 man in het bestuur of 5 man met de regio mensen erbij. Die zijn namelijk belangrijker dan een voorzitter of secretaris. Tot de leden en sleutel adressen. Ik groet u
Moderators: Jerry Stam